Image default
מה חדש

מסעדת “בר הקיץ” של “אמריקן קולוני” – מטעמים בגינה פורחת ושקטה, בירושלים 

מלון אמריקן קולוני זכה בפעם השישית בתואר מלון הבוטיק המוביל בישראל לשנת 2019 על ידי המגזין היוקרתי World Travel Awards הידוע כסימן היכר של איכות ומצוינות בתעשיית התיירות. כמו כן זכה ב באות המצוינות לשנת 2019 של אתר התיירות היוקרתי והגדול ביותר, Tripadvisor המלון נמנה כחבר בארגון היוקרתי “The Leading Hotels of the World”  המחייב אותו לשמור על רמת שירות, ניקיון  ואירוח מהגבוהים בעולם.

עם זאת המלון, ששימש בעבר כארמונו של הפאשה, סגור כבר למעלה מארבעה חודשים אך לאור הדרישה של לקוחות ופניות מרובות של אורחים ששהו בעבר במלון והמחפשים כעת לבלות במקומות שיזכירו להם חו”ל, החליטה הנהלת אמריקן קולוני לפתוח את מסעדת “בר הקיץ”, בו אכן מורגשת אווירת  חו”ל. המסעדה ממוקמת בגינה הקסומה והמרווחת של המלון תחת כיפת השמים ובאוויר הפתוח והשולחנות מוצבים בה הרחק זה מזה ,חלקם חבויים בפינות מבודדות , מה שעונה על  הוראות משרד הבריאות ותקן התו הסגול.

נושא ההיגיינה תמיד עמד בראש סדר היום של המסעדה ועתה בימי הקורונה על אחת כמה וכמה. יום יום עוברים המטבח, המסעדה והשטחים הציבוריים ניקיון וציחצוח יסודי כמו גם חיטוי אשר תואם את הוראות משרד הבריאות ותקן התו הסגול. במרחבים הציבוריים נדרשים האורחים לעטות מסכות פנים, עובדי המסעדה והמטבח כולם עוטים מסיכות, מחויבים בשטיפת ידיים בתדירות גבוהה, כל זאת למען שמירה על בטיחות ובריאות האורחים.

ב”בר הקיץ”  ניתן ליהנות מארוחה או משקה באווירה טובה, יחודית ובטוחה כל זאת באוויר הפתוח ובמזג האוויר הירושלמי המצויין בכל חודשי הקיץ. בתפריט הנוכחי ניתן למצוא  מנות מהמטבח הים-תיכוני, סלטים טריים, פיצות ופוקאצ’ות הנאפוות בטאבון המקומי,  ונתחי בשר על הגריל, מנות צמחוניות וטבעוניות וקינוחים מתוקים ומרעננים. הבר מציע מבחר עשיר של משקאות מקומיים ומיובאים של כל מותגי האלכוהול ומעל ל-100 סוגי קוקטיילים אותם יערבבו לכם  במקצועיות ואדיבות הברמנים המיומנים של המלון.

בין המנות בתפריט לקיץ 2020:

בראשונות: סלט הבית עם גבינת עיזים חמה (65 ₪), סלט קיסר -עלי חסה רומיין , אנשובי , קרוטונים , פרמזן  ותוספות לבחירה : חסילונים, סלמון מעושן, בייקון, עוף ( בין…..15-35 ) מגוון פוקאצ’ות הישר מהטאבון : הקולוני – רוזמרין, שום ומלח ים גס (55 ₪), נקניקיית סוג’וק חריפה – נקניקיה מטלה מקומי, ריחן ועגבניות שרי (75 ₪ ) פוקאצ’ה בסגנון ירושלמי – לבנה , שמן זית וזעתר ( ₪65 )

בעיקריות :המבורגר – מוגש בליווי סלט קולסלאו וטבעות בצל( 87 ₪ ) ותוספות לבחירה גבינה, בייקון או פטריות. נתח מובחר של פילה בקר על הגריל 200 גר’ ( 175 ₪), “שישתאווק”  שיפודי עוף מושרים במרינדה , נגיעות לימון ,שום ופפריקה ( 110 ₪ ) ומנות בשריות מיוחדות יומיות.

בין הפיצות המובחרות במקום: מרגריטה – עגבניות , מוצרלה וריחן טרי (60 ₪ ), נפוליטנה – עגבניות, מוצרלה, אנשובי, צלפים וריחן טרי ( 65 ₪ ), פטריות – עגבניות , מוצרלה ומבחר פטריות ( 70 ₪ )  ופיצה צמחונית – פיצה מחיטה מלאה עם מבחר ירקות העונה צלויים ( 80 ₪ ) לא כשר.

מלון אמריקן קולוני הינו פנינה ארכיטקטונית עות’מאנית שנבנה ב1860 כארמונו של הפאשה וארבעת נשותיו. המלון מתהדר בקשתות ערביות מרהיבות, ריהוט עתיק וסוויטות מרווחות, ההופכות את השהות בו לחוויה קסומה המפגישה בין מזרח למערב באווירה שלווה ורומנטית. ארבעת המבנים שבו, גניו השופעים, המזרקות העתיקות, מסעדותיו המהוללות וסגנונו יוצא הדופן הבטיחו את המוניטין של המלון לאורך שנים. במלון 92 חדרים הנחלקים לשבעה סוגים שונים של חדרים וסוויטות, שכל אחד מהם מהלך קסם בסגנונו המיוחד. החדרים במלון מרווחים ונאים ובעלי תקרות גבוהות כשבחלקם מצויה תקרת עץ צבעונית או קשתות אוריינטליות. עם השנים הפך המלון סמל לאריסטוקרטיה ולטוב טעם, ובצדק: מדובר במבנה מרהיב שמשדר כל כולו איכות והוד. על קירות המלון ניתן למצוא תמונות נדירות של ירושלים מתחילת המאה ה-20 ולצדן תמונות של ידוענים שהשתכנו במלון – מלורנס איש ערב, דרך ווינסטון צ’רצ’יל, ריצארד גיר, בוב דילן ולהקת קולדפליי.

שעות פעילות מסעדת בר הקיץ: כל ערב בין השעות 18:00 עד 23:00

להזמנות : 02-62979777  Events@amcol.co.il   לא כשר

אולי תאהב\י גם:

אנסמבל התרנגול מציג: “נקמתו של התרנגול האחראי לזריחת השמש”

איטו אבירם

תערוכת וידאו ארט “נעים בין מסכים” בסוזן דלל – הכניסה חופשית.

איטו אבירם

תיאטרון הידית מציג:  “הַיָּדִית-טוּר –  שפת ים כנרת” 

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן