Image default
דעות וסיפורים ספרים תרבות ובידור

יש לך סיפור בראש? סדנאות כתיבה עם איטו אבירם

 

אני שמח לפתוח את הסדנאות שלי לאלה מכם שחייבים – אבל פשוט חייבים – להעלות בכתב את החוויות, הסיפורים וכל הרגעים שהצטברו אצלם במרוצת הימים הדרמטים האלה שחולפים על כולנו. ימים שלא רק מפתיעים אותנו ברגעים בלתי נשכחים, לרע ולטוב, אלא גם מציפים אצלנו זיכרונות ילדות ונעורים וצורך עז לכתוב את החיים. עכשיו!

אני מציע לכם פגישה שבועית אינטימית עם אנשים כמוכם, שיש להם סיפורים בראש, שאוהבים וחייבים לכתוב. אל הסדנה מגיעים אנשים שרוצים שהסיפור שלהם יהיה מסקרן, מרגש, דרמטי במידה, או הומוריסטי. סיפור שהוא יומן, או חוויה אישית, סיפור שהוא זיכרון או תיעוד ספרותי של מה שקורה לך ממש בימים אלה. והעיקר – סיפור שהקוראים אותו יאהבו בו כל רגע. הם יתרגשו, ייעצבו, יזילו דמעה, יחייכו ויאהבו. הם ירגישו שהצלחת להעביר אליהם את מלוא עוצמתה של החוויה שחשת בעצמך. שרצית לחלק עמם.

במסגרת הסדנה ניתנים תרגילים, נקראים סיפורים, הקבוצה מעירה, מתרשמת, מחמיאה, והתחושה היא של שינוי גדול מאד לא רק ביכולת הכתיבה שלך, אלא אפילו בקריאה של ספרים, שנהפכת למהנה ושונה הרבה יותר.

הכישרון הוא שלך. כלי העבודה שמשתתפי הסדנה לומדים להכיר ולהשתמש בהם הם התוספת שעושה את ההבדל: בניית דמויות, בחירת זמן וגוף, תכנון עלילה, כתיבה לרוחב, תיאורים ודימויים, תובנות ועוד…

אלה הסדנאות השבועיות. ניתן להצטרף גם במהלך השנה:

  • סדנת כתיבה בספריית תל מונד – ימי ג’ בשמונה בערב. לפרטים: 054-4311075
  • סדנת כתיבה וסיפור חיים בקתדרה פרדס חנה כולל גמול השתלמות למורים – ימי ד’ – 19:00 – 21:15. לפרטים: 04-6378551
  • סדנת כתיבה בספריית יד לבנים בכרמל, חיפה – ימי ב’ בשבע בערב. 04-8348760
  • סדנת כתיבה בקתדרה רעננה, ימי ג’ ב- 10:30. לפרטים – 09-7719793.

אפשר לכתוב לי או לדבר אתי: לשם כך לחצ/י על הקישור (hitrashmut@gmail.com) לקבלת פרטים נוספים. יש להשאיר שם מלא, מספר טלפון וכתובת מייל וטקסט קצר על הציפיות שלך מהסדנה. אפשר גם בטלפון: 054-4311075.

משתתפים בסדנת הכתיבה בביתי, בקדימה.

 

אולי תאהב\י גם:

דווקא עכשיו – החופשה שלי בפראג…

איטו אבירם

הסרט “לה לה לנד” –לצפות, ליהנות ולהפנים. גם עם הילדים

איטו אבירם

הסרט הישראלי “חדרי הבית” – מותח ומעיק.

איטו אבירם

תגובה אחת

אור אזרד יוני 3, 2020 at 3:49 pm

אני מצפה לשפר את יכולות הכתיבה שלי ומצפה ללמוד על טכניקות כתיבה חדשות

השב

הגב לפוסט

דילוג לתוכן