Image default
איפה לאכול במרכז מסעדות מסעדות מרכז

מסעדת שולה ברעננה – שבת בצהרים לכל המשפחה

מאת: איטו אבירם

shula in

שבת בצהריים. כל המשפחה רעבה. מתחשק לאכול במסעדה, אבל ברעננה המצרך הזה נדיר, בערך, כמו חוף הים. כי ברעננה שומרים שבת. אבל אז, כמה טוב, אנו נזכרים שבאזור התעשייה, בפארק ההייטק, כללי השבת אינם חלים, ושם פועלת מסעדה חדשה, שולה, סניף של מסעדת שולה מקיסריה, ששמעה יצא למרחוק. ומכיוון שרחוק זה כאן, וזה ממש קרוב, אז אנחנו יוצאים לבדוק.

את “שולה” אנו מגלים בקצה כיכר מעוצבת ומרוצפת בדק, המוקפת משלושת עבריה בבנייני הייטק עצומי מימדים. בקצה הרחבה, עם עצי צפצפה אופנתיים שנשירתם אירופאית למהדרין, ושבמרכזה בריכת דגים, נמצאת שולה. נכנסים. רגע… בעצם, מי אמר שיש מקום?! בכניסה אנו מגלים שתי משפחות רעבות, המוכנות לטרוף בעבור שולחן פנוי. איזה מזל שהזמנו מקום. בפנים החלל גבוה, מעוצב, פתוח ומואר. השולחנות נאים ופונקציונאליים ואנו מקבלים מהמלצרית הנאה והאנרגטית שולחן המופרד מחבריו בקיר דק ודקורטיבי.

עוד לפני המבט בתפריט אנו מעיפים מבט בקהל הסועדים ומתרשמים מהאווירה העניינית. לכאן באים מפרנסים טובים עם בני משפחותיהם כדי לאכול אוכל טוב באווירה לא מעונבת ובלי פוזה. מאידך, זה בוודאי איננו אחד המקומות הרועשים וההמוניים מדי, שבהם מתרוצצות מנות הצ’יפס והקבב מעל ראשי הסועדים.

הילדים מקבלים ערכת ציור וצבעים. נפלא. עכשיו יש דקותיים לעיין בתפריט, לפני שהמלצרית תופיע עם בשורת ה”ספיישל’ס”. מחליטים ללכת על פרי ים ודגים. והנה הפתעה: לאור העובדה שאנו לוקחים מנות עיקריות, המסעדה מזמינה אותנו למנה ראשונה של מגוון סלטים. אלה מגיעים עם כיכר לחם נפלא ובצלחות קטנות, אך לא קטנות מדי. יש שם כרוביות מטוגנות נפלאות, סלטו לפת/סלק חמצמץ, חומוס, טבולה, בטטה וכרוב. פחות מעניין את הילדים, אך טעים מאד לחכנו. הנה כך חסכנו לעצמנו מנות ראשונות, ואף עינגנו את עצמנו במניפת טעמים מעוררת תיאבון.

המנות העיקריות מגיעות בתורן. יש שם קלמארי ושרימפס מטוגנים ברוטב אסייתי, דג לברק בתנור וקדירת פירות ים שבתוכה שוחים גם כמה חלקים של סרטן ז”ל, ביחד עם שרימפס, קלמרי, ומולים בביסק סרטנים ויין לבן. התוספת לעיקריות: תפוחי אדמה אפויים ברוטב שמן זית וטימין.

האוכל טעים לכולם. האווירה העליזה והמשפחתית נוסכת בנו תחושה של “בית” וכולנו מתענגים לא רק על האוכל, אלא גם על הכיף של עצם חווית הישיבה במקום עם אופי, קרוב לבית, שעושה טוב לכולנו.

המלצרית לא “ממליצה” לנו לוותר על הקינוחים, ואנו נכנעים ללא קרב, ומגלים על שולחננו 3 גלידות סורבה (קסיס, קוקוס ומנגו), קרם בורולה ופאג’ שוקולד. לילדים נמאס לשבת, וכל כך פשוט, מבחינתנו, להרשות להם לצאת החוצה, אל הרחבה המעוצבת והמוגנת. שם הם מבלים עם עוד כמה פליטי סעודה בני גילם. משלשלים ידיים אל הדגים שבבריכה, הולכים על הגדה בשיווי משקל, רצים אחד אחרי השני על הדק כאילו לא סיימו זה עתה סעודה דשנה במסעדה והעיקר – מניחים לנו, ההורים, ליהנות עוד קצת ליד השולחן, והפעם בטון שקט יותר, על כוס קפה או תה.

אגב, בין מנות התפריט מצאנו גם מבחר גדול של דגים טריים כמו: דניס בגריל, מוסר בתנור עם ירקות ועשבי תיבול, פילה מושט ברוטב חמאת לימון ושמיר, פילה לברק בגריל, ובנוסף: שרימפס בגבינת רוקפור, מעורב פירות ים בחמאה שום ויין,  קלמרי וזרועות קלמרי ועוד.

בשולה יש גם מבחר של בשרים, כמו: פטוצ’יני כבדים, אנטריקוט, ראגו בקר ועוד, והמחירים של כל אלה נע בסביבות ה- 70 ₪. גם עיקריות הדגים אינן עוברות, ברובן את ה- 98 ש”ח, ויש זולות יותר. הקינוחים כולם נעים בסביבות ה- 35 ₪. אגב, ארוחת סלטים ללא עיקרית תעלה לכם רק 34 ₪.

היה כיף!

מסעדת שולה ברעננה: בשרים, דגים, פירות ים. טלפון: 09-7997775

רח’ זרחין 13, פארק מסחר ותעשייה (צפוני), רעננה

מסעדות משפחתיות נוספות באזור רעננה והסביבה, שמומלצות באתר התרשמות:

מקום בלב – מסעדה כפרית בשרון: המסעדה מציעה תפריט עדכני, מגוון ומושקע במיוחד. הגן ופכפוך המים – בחינם!

חנדל’ה – מסעדה כפרית בשרון: המקומיים מכירים היטב את המסעדה היושבת בין רעננה והוד השרון, ומציעה אוכל מגוון ואווירה נעימה

מסעדת אסיה מוניקה – מזרח ומערב נפגשים בתוך החיך: המסעדה בקניון שרונים ידידותית למשפחות ומציעה תפריט בין-יבשתי ופיתוי מפתיע לילדים

אולי תאהב\י גם:

קפה בדרך לצפון? – “עגלה של קפה” בשרון, במושב חניאל, ויש גם ספל קפה שטעים לאכול אותו… *

איטו אבירם

מסעדת רונן-בשרים * בקדימה בשרון – אוכלים בשר על המשקל (המסעדה נסגרה)

איטו אבירם

מסעדת רג’ינה הכשרה במתחם התחנה בת”א. קצת מסובך…

איטו אבירם

3 תגובות

דנה אוגוסט 1, 2017 at 5:39 pm

כמה שילמו לך עבור הכתבה הזאת?
המסעדה ברמה הכי ירודה שאפשר
מבחינת מזון, איכות מוצרים (הכל קפוא) ושירות

השב
ולדמיר איליץ דצמבר 4, 2017 at 1:02 pm

לא רק שהכל קפוא אלא, מרבית המנות מורכבות ממנות שנותרו מיום האתמול וממוחזרות

השב
איטו אבירם דצמבר 4, 2017 at 5:54 pm

אנחנו נשתדל להגיע למקום שוב, בהקדם. הביקורת האחרונה שכתבנו היתה לפני זמן רב מדי…

השב

הגב לפוסט

דילוג לתוכן