Image default
לילדים מעניין סרטים

סרט ילדים מומלץ: פיטר ראביט – בין “מרגש” ל”מפחיד”

ניקי גולדשטיין עושה את פיטר ראביט

צפתה עם נכדיה והתרשמה: טלי פז*

הסרט מבוסס על הדמויות והעלילה מתוך הספר “פיטר ראביט”, ששבה לב רבים בדמותו המשעשעת והאמיצה של פיטר הארנב, יחד עם משפחתו החיננית והמסורה. צפיתי בסרט עם נכדיי, והופתעתי לראות כמה הם נהנו, כמעט כשם שהופתעתי לגלות שאני עצמי נהניתי אף יותר…

פיטר שגדל ללא הורים, אך עם אחים ואחיות, או כמו שיהלי בת השמונה שמצאה את הסרט “ייחודי ומרגש”, ניסחה זאת: “הסרט היה מרגש  כי למרות שאמא ואבא של פיטר נפטרו, האחים נשארו ביחד כמו משפחה שלא חסר לה כלום, ואפילו שההורים היו חסרים להם, הם התאחדו כל הזמן”.

פיטר ואחיו נלחמים בבעל האדמה המרושע- מר מקגרגור, שאחראי למות הוריהם ובסופו של דבר בא על עונשו. מדובר בארנב מחוספס ואמיץ, אך גם רגיש ואוהב. מלבד משפחתו, הוא אוהב גם את את שכנתו החיננית החובבת חיות, וגם על ליבה הוא נאבק.

נכדתי יהלי חשבה כי “למרות שהארנב חשב רק על עצמו בתחילה, ורצה ששכנתו תטפל רק בו, בסופו של דבר הבין שעשה טעות וסייע להחזיר את האהבה בין האוהבים הצעירים”.

דניאל בן הארבע התרשם גם הוא מכך שהסרט מרגש, אך סבר שהיה גם קצת מפחיד בקטעים מסוימים של מאבק הטוב ברע (לא נגלה כדי למנוע ספויילרים). גם הוא ציין שאהב את משפחת הארנבים ונהנה לצחוק כשה”רע” נפל למים, ובמיוחד נהנה מהסוף בו הרע הפך לטוב, והכל בא על מקומו בשלום…  את תפקידו של הארנב בגרסה המדובבת של הסרט עושה, ובהצלחה רבה, ניקי גולדשטיין.

לסיכום, פיטר ראביט הוא סרט מקסים ומהנה, הקורץ גם לבוגרים שצפו ויצפו בו, ובהחלט מומלץ בחום!

  • טלי פז היא גננת מוסמכת, מפקחת על גני ילדים וגם כתבה והוציאה לאור ספר ילדים ראשון. 

אולי תאהב\י גם:

מה עוד לעשות בחופש עם הילדים

איטו אבירם

תיאטרון חיפה מציע עונה מוסיקלית, נועזת ולא מתפשרת

איטו אבירם

הסרט “הנערה הדנית” – התרשמות…

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן