Image default
איפה לאכול בצפון מהיר

סדנוויץ’ בר וקפה על הדרך – “בבונ’ס” על כביש 4 קצת לפני חיפה

נוסעים צפונה לחיפה? אם אתם רעבים, שווה לכם “לשבור” את ההגה במחלף עתלית ולקחת ימינה, אל כביש 4. שם, על הכביש הנמתח בין קיבוצים ומושבים, ליד צומת קיבוץ החותרים וקצל לפני טירת הכרמל תמצאו בצל האיקליפטוסים את דוכן המזון “בָבונ’ס“.  (BABOON’S).

ערב רב של כסאות, כמה שולחנות עגולים שהיו פעם גלגלות של כבלים וקרוואן ורוד הם התפאורה שתקבל את פניכם. קרוב לוודאי שתפגשו שם, כמוני, גם 2-3 בחורות מהקיבוץ שהגיעו לסנדוויץ’ של בוקר, כשהן ישובות בצד נהגיי משאיות שתמיד יודעים מה טוב.

שמו של הבעלים אינו זכור לי, אבל הוא פטפטן גדול. זה לא צריך להפריע לכם, כי הוא מבשל ומכין את המזון תוך כדי פטפוט, ובעצם, הופך את זמן ההמתנה שלכם לסנדוויץ או למנה, המתבשלת לנגד עיניכם, לחוויה קצת אחרת.

אני הזמנתי סנדוויץ חביתת ירק, וקיבלתי אותו בתוך צ’בטה נימוחה וחמה. הגבר רצה לשבור לי 3 ביצים על המחבת, ובקושי הצלחתי לשכנע אותו שחביתה משתי ביצים תספיק לי. הוא השליך למחבת עלים ירוקים, ירקות קצוצים ובצל, ערבב את הכל, מרח רטבים, התקין את החביתה בתווך, חתך ונתן לי ליד בהרבה אהבה.

ת’אמת? מזמן לא אכלתי סנדוויץ כה מוצלח.

יש גם ארוחות צהרים ובוקר, והעיקר – אווירה מעניינת ואקלקטית. חבר’ה שמכירים את המקום ומגיעים ממשרדי ההייטק מאזור המשרדים החייפאי הקרוב, ביחד עם קיבוצניקים ונהגי משאיות. יש גם חבר’ה צעירים והעיקר – אין רגע דל.

בערבי חמישי יש המבורגרים עבודת יד במקום תוספות אננס, ביצת עין, בצל מטוגן, פטריות ועוד. החבר’ה מגיעים בהמוניהם. בשבת פתוח לג’חנון וקינוחים בטעם ורדים.

 

סנדוויץ’ בר וקפה בבונ’ס – ‏050-779-3335‏ על כביש 4 בכניסה לקיבוץ החותרים.

אולי תאהב\י גם:

מסעדת קוצ’ינלה בבצת שבגליל – טעים ולא מתיימר

איטו אבירם

מסעדת יקינטון – הפסקה טעימה בדרך לטבריה

איטו אבירם

מסעדת פוקצ’ה בגן הצפון, האיטלקיה הכי טובה באצבע הגליל!

איטו אבירם

תגובה אחת

לקוח מרוצה מרץ 1, 2018 at 10:57 am

מקום מדהים לבבונס אגב קוראים יוסי והוא בן הקיבוץ .
סנדוויצ׳ים מושקעים ו טעימים בטירוף!! המלצה הכי טובה היא לבקש מיוסי להכין מה שבא לו …
מי שיעצור לאכול שם לא יתאכזב באחריות

השב

הגב לפוסט

דילוג לתוכן