Image default
איפה לאכול במרכז מהיר מסעדות מרכז

מסעדת נייצ’ר בוייז – חוויה קולינרית טבעונית

 

טעמה והתרשמה: נטע, אתר מפה

כשהגעתי למסעדה פגשתי את עופר, אחד מבעלי המסעדה, שהתחיל את כל מסע הטבעונות לפני כשבע שנים, במהלך שהות ממושכת בארצות הברית, מתוך רצון לסגל לעצמו אורח חיים בריא ולאחר ששבע מכל הג’אנק האמריקאי.

כששב לארץ הוא הבין שלא קל למצוא אוכל טבעוני איכותי וטעים העונה לצורך של כל אדם חובב ג’אנק, ומכאן נולדה המסעדה הטבעונית- נייצ’ר בויז. יום הוליד דבר והמסע הבריא הפך עם השנים לאידיאולוגיה שמחממת לנו את הקיבה.

אז מה תוכלו למצוא בתפריט?

המון מאכלים מהיומיום השגרתי כמו- המבורגרים, קציצות קבב, שניצל ואפילו מנת צ’ילי מקסיקנית – והכל- על טהרת הטבעונות! כמובן שלנמנעי הפחמימות יש גם סלטים, מרקים ואם תרצו משהו מתוק תוכלו לקנח בגלידה אמריקאית או לחמניית גלידה.

אז מה היה לנו?

בתור אחת שלא מכירה את עולם הטבעונות לעומקו אני חייבת להודות- מדובר בהפתעה חיובית!

ההתלבטות הקשה ביותר הייתה בין שלושת ההמבורגרים המוגשים במסעדה- בינ-בורגר (39 ₪) על בסיס שעועית שחורה, קינואה ובטטה, לאב-בורגר (40 ₪) על בסיס חלבון סויה, ונייצ’ר סלופי (39 ₪) המבורגר העשוי משכבות של ירקות שורש. לבסוף הצלחתי להחליט ובחרתי בלאב-בורגר, שהוגש בלחמנייה נימוחה וחמה על קרם חציל שרוף, רוטב ברביקיו, ירקות וסלט קולסלאו מ ע ו ל ה ! נותרתי חסרת מילים כי מי היה מאמין שאפשר לאכול המבורגר נטול בשר עם כאלה טעמים ובנוסף לכל- בריא.

לצד ההמבורגר הוגשו לי ולבן זוגי, 2 סוגי רטבים – צ’יפוטלה ואיולי- שהיו פשוט מדהימים, וכמובן שהזמנו את הצ’יפס המומלץ של המקום – צ’יפס אויר (13 ₪), כשמו כן הוא נאפה בתנור על מנת לשמור על טהרת הבריאות עם מינימום שמן.
לאחר מכן הגיעה מנת צ’ילי מקסיקני חריף (42 ₪) העשויה מחלבון סויה ושעועית לבנה עם עגבניות ופלפלים מעושנים על מצע של אורז לבן. כמו שכבר אמרתי קודם- עם כאלה טעמים, מי צריך בשר?

קינחנו בגלידה אמריקאית רעננה (7 ₪/16 ₪) על בסיס חלב קוקוס וחלב וניל שאם הייתי יכולה להזמין אותה שוב ושוב בכל מסעדה- זה מה שהייתי עושה. תחושה קלילה, רעננה, וכמובן- בריאה.

אז איך אסכם את החוויה? מעניינת, מפתיעה, מיוחדת, והכי חשוב- טעימה!

נייצ’ר בויז – לבונטין 30, ת”א. 072-3947810

שעות פתיחה: ראשון עד חמישי 12:00-23:00 , שישי 12:00-16:00.

עסקיות : 12:00-16:00 בתוספת 10 ₪ מקבלים תוספת+שתייה

גישה לנכים : יש.

  • נטע היא מנהלת התוכן באתר מפה.

הקליק כאן אל כתבות התרשמות נוספות שלנו ממסעדות בדרום תל אביב

אולי תאהב\י גם:

גריל בר “זויה” בנתניה על כביש החוף – לא רק מסעדה מזרחית

איטו אבירם

מסעדת אסיה מוניקה – מזרח ומערב נפגשים בתוך החיך

איטו אבירם

מסעדת גומבה – לאכול איטלקי כמו בשוק של רומא

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן