Image default
מה חדש

“מיומנה” – חוזרים אל המופע המקורי

קבוצת מיומנה חוגגת 20 שנה לעליית המופע הראשון ״מיומנה״ שהיה רעידת אדמה בשוק המקומי עם יציאתו. לרגל החגיגות תעלה הקבוצה מספר מופעים במהדורה מוגבלת בהשתתפות נדירה של חברי הקאסט המקורי: אלון נוימן, סרג׳יו ברהמס, אריק דה מאיו ואחרים.

במופע שיועלה כ”מהדורה מוגבלת” לכל דבר ועניין, יופיעו מרבית חברי הקאסט המקורי בינהם: בועז ברמן, אלון נוימן, אריק דה מאיו, סרג׳יו בראהמס ועוד. הם יבצעו קטעים מהמופע המקורי, לצד קטעים חדשים שיעלו לטובת המופע המיוחד. כמו תמיד, המופע ישלב תנועה, מוסיקה חיה, תיפוף, הומור והרבה  קצב.

ב 1996 יצרו בועז ברמן ואילון נופר את “מיומנה”, המופע הראשון עלה ב- 1998. מאז, במשך 10 שנים, המופע הוצג ב-20 מדינות בפני למעלה מ-3 מליון צופים נלהבים.

מיומנה, המופע והקבוצה, הפכו בין לילה להצלחה מקומית ועם הזמן, למותג בינ”ל וליצואנית תרבות מהמובילות בישראל, עם הופעות בפני למעלה מ-7 מליון צופים בישראל וברחבי העולם.

ברמן ונופר אספו מכל רחבי תבל קבוצה מוכשרת של אמנים, כל אחד מרקע תרבותי שונה ועם מגוון כישרונות. התשוקה המשותפת שלהם לקצב וקואורדינציה יחד עם ניצוץ של הומור ושובבות הפכה את הדינמיקה של הקבוצה על הבמה לתוססת ומדבקת, תוך הדגשת הכישרון האינדיבידואלי של כל אמן בנפרד.

“כשעלה הרעיון להשיב לבמות את המופע הראשון של מיומנה, קצת היססתי. חלפו 20 שנה, לגעת בחומרים הראשונים ולהחזיר חלק מחברי הקאסט המקורי לא היתה משימה פשוטה.” אומר בועז ברמן, המנהל האמנותי של מיומנה, “אבל בכל שנותיי כאן, למדתי שלזמן בו נוצר המופע אין משמעות והרעננות של הקאסט אינה תלויית גיל, כך שאני מאוד שמח לחזור עם המופע המקורי, שיאפשר לקהל שלנו הזדמנות אחרונה להתרפק על גלי הנוסטלגיה ולצפות בדור העתיד לצד הוותיקים עושים מיומנה”.

כיום המנהלים האומנותיים של להקת מיומנה הינם בועז וג’רי ברמן.

לינק לרכישת כרטיסים (יתעדכן בעוד מופעים בהמשך)

מחיר כרטיס-169-229 ש”ח

 

אולי תאהב\י גם:

תיאטרון חיפה מציע עונה מוסיקלית, נועזת ולא מתפשרת

איטו אבירם

פסטיבל סולם יעקב ה- 42 בגינוסר על שפת הכינרת. ורשימת 37 המופעים המלאה

איטו אבירם

פסטיבל מוסררה-מיקס בירושלים – הכניסה בחינם!

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן