Image default
איפה לישון בצפון

מלון פרימה טבריה – פינוק בסגנון טברייני

2629053
אנחנו אוהבים את רשת מלונות פרימה הישראלית. אולי בגלל הקונספט שמציע נושא שמאפיין כל אחד ממלונותיה. יש מלון “מוסיקאלי”, יש מלון “אמנותי” וכן הלאה. אולי זה בגלל ההקפדה על האיכות ועם זאת – על מחיר נמוך יחסית, מה שהפך את מלונות הרשת לכל כך פופולאריים בקיץ האחרון.

זו הסיבה שחיכינו בסבלנות עד שתמו ימי החופש, ואיך שהפציע הסתיו, רגע לפני שעון החורף, עדיין עם החום הקייצי המעלף של השקע הסורי אפריקני, ירדנו אל העיר שבתיה מכוערים ונופה מדהים, זו שמתנמנמת לה על אוצר תיירותי, ושוכחת להציע אותו לבאים בשעריה, העיר ששמה בלבד מעורר חיוך נוסטלגי על שפתיים בזוכרנו את המערכון “ההוא” של ה”גששים”, שהוא עדיין – מה לעשות – כל כך רלוונטי בגובה של מינוס מאתיים.

מלון פרימה טבריה חיכה לנו כמו בועה של שקט, ניקיון ואיכות על אם הדרך הראשית היורדת בין בתי העיר, בחצי הדרך אל החוף. היה חם בחוץ, אבל החום לא הפיל אותנו. לעומת זאת הקרירות שנשבה בלובי הפיחה בנו תחושה טובה, ממש כמו הלובי, שאיננו מנקר עיניים ומציע ריהוט נוח, שתי עמדות אינטרנט חופשיות והמון צילומים ותמונות על הקירות, בעיקר נופים של גליל – נושאו המרכזי של המלון.

משהו באופי הטברייני דבק גם במלון. איש אינו מתרגש כאן. הזמן דופק לאט והקצב נינוח. תחושה זו, שכלום אינו בוער ואין צורך למהר, לרוץ ולהספיק, היא תחושה נהדרת למי שבא כדי לנפוש, כמונו, למשל. בניין המלון גבוה ורזה. חדרים בודדים בכל קומה, ולכן הרעיון ששתי מעליות – אחת לקומות זוגיות ואחת לאי-זוגיות – ישרתו את אורחי המלון הוא רעיון נבון שגם חוסך זמן ומוכיח את עצמו במיוחד כשמעלית השבת נכנסת לפעולה.

prima loby (48)

ביחד אתנו היו במלון עוד כמה משפחות ישראליות, וכמה עשרות צליינים מגרמניה, שהוכיחו שוב כי גם 200 גרמנים לא יצליחו להרעיש, להפריע ולהציק לחבריהם למלון כמו משפחה ישראלית אחת. הבילוי בצוותא בחברת תיירים הבאים לישראל בעקבות ישו תמיד משעשע ומחנך. בעינינו – כל התחככות שלנו, הישראלים, עם בני תרבות אחרת, תורמת לשני הצדדים, ולכן אנחנו בעד!

החדר שקיבלנו עוצב לאחרונה מחדש, כמו כל המלון, והוא מרווח, מעוצב כך שהנוף הפתוח של רמת הגולן, הכינרת ובתי העיר עצמם ייכנסו בעד החלונות הגדולים וימלאו אותנו. המיטה הזוגית נוחה, אף כי אין כריות שטוחות אלא “פופיות” בלבד. בארון יש שפע של מקום. המיטה הנפתחת של הילדים היא בעצמה רהיט מסיבי ונוח המציע איכות שינה טובה גם לקטנים ולא מזלזל בהם. אין ג’קוזי בחדרי המלון וטוב שכך, כי האמבטיה מחליפה אותו בהצלחה וגם חוסכת מים. המגבות רכות ונעימות, יש מספיק נייר טואלט, הטלוויזיה מחוברת ללוויין ומציעה את כל הערוצים האפשריים. קדימה, לבריכה!

הבריכה של המלון ממש איננה גדולה. אבל היא מעוצבת כמו ים כינרת בעצמו, מוקפת במרפסת שיזוף עשויית דֶק עץ כהה ובגדר מפורזלת הנפתחת אל הנוף. יש אדניות פורחות, יש מציל סבלני ומעט מתרחצים, והתחושה היא שהבריכה רק שלך. כמובן שלא שוכחים את מגבות הרחצה, המחכות בצד, ועוד דבר נפלא – אין בבריכה כלור, מה שמותיר את העיניים ללא תחושת צריבה פוגמת. אופס, הגיע הזמן לאכול, אז קדימה לחדר האוכל…

prima pool nite(57)

חדר האוכל נאה ואסתטי, אלא שמגוון המזונות המוצעים בו קצת בעייתי. אולי נתחיל עם הטבח האחראי על טיגון הביצים בארוחת הבוקר. עמדה חשובה, המקנה לו מעמד-על בעיני האורחים. אלא שידידנו הטבח האחראי הרבה לזנוח את עמדתו. היה זה – כך התברר – בגלל שיחה חשובה שהוא ניהל עם רב צעיר, כנראה זה שאחראי על הכשרות. השיחה התמשכה והתמשכה, ואחד מנושאיה היה, בין השאר, השוואה בין המכשירים הסלולריים של השניים וגם, כך הצלחנו לשמוע, איזה סיכום בעל-פה שמדובר ב 3500 שקלים(?) ובינתיים, האורחים הרבים, במיוחד אלה הצליינים שבינינו, פשוט ויתרו והסתפקו בביצים קשות.

בניגוד לאוכל המגוון ולעיתים מפתיע, המוצע במלונות אחרים של הרשת, האוכל בפרימה גליל מאד בסיסי וחסר השראה. אין סלטים מגוונים, הבשרים עשויים בשמרנות רבה, הם מבושלים ברובם וממשיכים להתבשל בתוך הכלים המהבילים שעליהם הם מונחים בחדר האוכל. הצצה אל בין המיכלים שבהם נמצא האוכל המבושל מגלה משטח שיש לשפר את ניקינו בדחיפות. האחראים למטבח אינם בעלי תודעה בריאותית, מה שמתנגש באופיים החדשני של מלונות הרשת. כך הם אינם מציעים כלל לחם כהה או מלא, אלא רק לחמים לבנים ולחמניות. מבחר הקינוחים כולל בעיקר עוגות גדושות בקלוריות ולא ממש טעימות.

אירוע קשה היה לנו ליד השולחן, כשאחד מאיתנו הכניס לפיו מזלג עמוס בסלטים וירקות ופתאום פניו הסמיקו ואוזניו ירו אש ותמרות עשן. מסתבר שבין הסלטים הסתתר סלט פלפלים חריפים תמים למראה אך קטלני לחיך. הרשו לנו להציע בענווה, שאת המאכלים החריפים מאד יסמנו מעתה בחדר האוכל של פרימה גליל.

למרות ההערות והביקורת, ניתן לסכם את ביקורנו ב”פרימה גליל” כחוויה מהנה. היה כיף, נהנינו מאד ואפילו לא סבלנו מדי בחדר האוכל. הביקורת, כמו שאומרים, נכתבת כי אין לנו ספק שמישהו שם, בהנהלה, יקרא אותה, יפנים במהירות ויתקן. וכשאתם תגיעו למלון בחופשתכם הקרובה בוודאי כבר יחכה לכם חדר אוכל משודרג לגמרי!

פרימה גליל – להזמנות 9995*

הטיולים של פרימה גליל – www.primagalil.co.il

 

אולי תאהב\י גם:

נופש אחרי הקורונה: כפר נופש באצבע הגליל – נופי גונן בונים לך חופשה בצפון החל מ- 18 ליוני

איטו אבירם

על הר מירון, בשלג, באוהל…

איטו אבירם

מלון מומלץ בגליל המערבי: נס עמים – בטעם של פעם

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן