Image default
לבית

סילונית Advance – בשביל השארית העקשנית בין השיניים

5968897

האמת היא שתמיד חשקתי, בנבכי נפשי, באותו מזרק מים פולשני, שאחוז בידו של רופא השיניים וסימן בעבורי איזו אתנחתא בטיפול. מין רגע של ניקוי שאריות הקידוחים ותוצרי שאר כלי העבודה מתוך הפה, ואפשרות של רגע לנשום לרווחה, לפני שקולות הקידוח מתחדשים.

 

לכן, כשקיבלתי לידי לניסיון את “הסילונית” – המצאה ישראלית חדשה – עלצתי. הרי מדובר באותו מכשיר כמו של הרופא שלי, ובמילים אחרות: מכשיר דמוי מברשת שיניים חשמלית שבקצהו פיה, המתחברת באמצעות צינור גמיש ומסולסל לברז המים בכיור. לכן פירקתי בזריזות את תכולת הקופסה הקומפקטית, פרשתי את דף ההוראות ובפחות מדקה כבר היה המכשיר מחובר אל  קצה ברז המים בכיור הרחצה.

 

עתה פתחתי בזהירות את המים, ומיד החלה הפיה להפיק סילון דק וממוקד של מים. כל כך דק וממוקד, שתנועה לא זהירה שלי העיפה מים אל המראה, אל הקיר הנגדי, ואפילו דרך החלון עד לביתם של השכנים(!). וכך הבנתי שאת פתיחת המים יש לבצע בזהירות ורק לאחר שהפיה מוכנסת לפה. אגב, רצוי מים חמימים. הזרם הדקיק מעקצץ ומדגדג אך אינו מכאיב, אבל יותר חשוב – הוא מבצע ניקוי יסודי של השיניים, תוך עיסוי החניכיים.

 

כשחזרו ילדיי מבית הספר הצעתי להם “לשחק” בצעצוע החדש. הם התלהבו, כמובן, ואגב התזה לכל הכיוונים, גילו גם הם את רזי ניקוי הפה והשתלטו על הזרם הסורר באלגנטיות מפתיעה.

 

מאז אני די מכור לגאדג’ט החדש. אמנם, ניתן היה להמציא חיבור יותר אלגנטי שלו אל פיית הברז, אבל גם כך הטורח הקל שווה. המים מנקים שאריות ביעילות מדהימה, משרים תחושת ניקיון, ועוד לא התחלתי בכלל בשימוש בג’ל שאותו אפשר להכניס לתוך השפופרת כך שיתערבב בזרם המים וישפר את פעולת הניקוי.

 

ממציא המכשיר הוא ישראלי – ד”ר בניימין כהן, רופא שיניים כמובן, והוא מסביר: “מקורן של מרבית בעיות השיניים נעוצות בחוסר ידע כיצד לנקות נכון את השיניים והחניכיים ובכך שהאביזרים המקובלים כמברשת שיניים וקיסמים מנקים רק 40% משטח הפה”. מציאות זו הובילה את כהן למצוא פתרון יעיל לשמירה על ניקיון השיניים. לפני ארבע שנים המציא כהן את ה”סילונית”  שעל פיתוחו עבד במהלך ארבע השנים שחלפו ומתבסס על ניסיונו רב השנים ברפואת שיניים ובעיות חניכיים.

 

לדבריו, הסילונית מטפלת ומרוקנת כיסי חניכיים, מרפאת דלקות חניכיים חריפות במיוחד ומשמשת תחליף יעיל לחוט דנטאלי, קיסמים ומברשת אינטרדנטלית ללא צורך בהתערבות רופא. דקה של שימוש בסילונית מידי יום, היא הפתרון היחיד לריפוי מהיר של דלקות חניכיים, מניעת חורים ובלימת נסיגת חניכיים. מדובר בפתרון יעיל, נוח וזול המאפשר לאנשים לשמור על פה נקי על בסיס יומי ולמנוע נזק מצטבר ויקר מאוד לשיניים שמומלץ על ידי רופאי שיניים בכירים בישראל.

 

אני דווקא השתכנעתי. גם המחיר – 350 ₪ באחד מאתרי האינטרנט, אינו מפחיד מדי. זאת למרות שהמכשיר אינו חשמלי וכשכל ייעודו ל- רכז את זרם המים לסילון דקיק – ניתן לתמחר אותו גם בזול יותר. ניתן להשיג את המוצר בטלפון 1800-822-822 ואצל רופאי השיניים.

http://www.penaki.com/?lang=il&category=14

יח”צ: מיכל רוזנפלד

אולי תאהב\י גם:

Pomegranate – שחקן חדש בשוק מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה

איטו אבירם

בשורת הקוקוס הגיעה מהפיליפינים

איטו אבירם

“ערכה ביתית להכנת סושי” – “חוויה” ביתית מכוננת

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן