Image default
איפה לאכול במרכז מסעדות מסעדות מרכז

מסעדת “דגים” בהוד השרון – לא רק דגים

חלל מרווח, הנותן תחושה של חדר אוכל מודרני.
חלל מרווח, הנותן תחושה של חדר אוכל מודרני.

התרשמותם של הילדים ממסעדת “דגים” בהוד השרון התחילה בעובדה שהחנינו את המכונית מול המסעדה, היכן שנמתחות המדשאות המאתגרות של פארק ארבע העונות שיש בו מתקני משחק, גבעות לטפס עליהן ומקומות מסתור לגלותם.

בדיעבד, הם ויתרו על הפארק לטובת הארוחה שערבה לחיכם, וגם בשל האקווריום הענק שניצב במרכז המסעדה ומצמיד אליו לא רק ילדים, כאילו היה מגנט רב כוח. בכלל, המסעדה מאד רפרזנטטיבית. היא נראית טוב מבחוץ, ועוד יותר טוב מבפנים. המטבח גדול, התפריט גדוש, ודומה שכל חיך ימצא כאן טעמים המדברים אליו, כולל צמחונים וטבעונים. היו אלה צהרי יום רגיל באמצע השבוע. היו במקום כמה סועדים נוספים, אך אלה התפזרו במרחב הגדול, והתחושה היתה שהמקום כולו שמור לנו, או – אם תרצו – גם של בדידות מסוימת.

אנחנו, שהיינו ארבעה, החלטנו, למרות שמו של המקום, לתת סיכוי גם לבשרים, מה-גם שגילינו כי מחירי מנות הדגים ופרי הים העיקריות נעים בין 80 ל- 100 ₪. לעומתם, מנות הבשר העיקריות זולות יותר, ונעות בין 60 – 80 ₪. עוד נציין את הקיר הדרומי במסעדה, המוקדש כולו לאוסף היין של המקום. מרשים ביותר.

P50831-151039

המנות הראשונות שבהן בחרנו (מחיר ממוצע – 50 ₪, לא ממש זול), היו איקרה לבנה עם בצל (שלא איכזבה), קרפצ’יו חציל בלאדי (תמיד טעים, אך הפעם לא מדהים, אולי בגלל התוספות המגורדות שהועטו עליו) וטבעות קלמארי שהיו פריכות כדבעי והותירו בחיכנו טעם של עוד.

כאמור, בעיקריות החלטנו לגוון, והזמנו גם מנה בשרית אחת. סטייק הפרגית וההמבורגר קרצו לנו מהתפריט, אבל יותר קרצה לנו מנת “נקניקיות הבית”, בעיקר בשל הגיוון: צ’וריסוס וטלה בכרוב כבוש בסגנון בייתי, עם עגבניות ובצל. היה זה הימור בטוח על מנה שמרתיעה אחדים מבני משפחתנו בגלל תוספת הכרוב הכבוש, נושאר רגיש ביותר. ואכן, המנה הוכיחה את עצמה בהחלט, וגרמה לאלה שבחרו בדגים ובפירות ים לפזול בחוסר אמון על בן המשפחה שמעז ליהנות לו שם בצד, ללא חשש שמישהו יטעם ממנתו.

אבל המנה הכוכבת שבין המנות העיקריות היתה, לטעמנו, מנת הסלמון במיסו הדרים. על הצלחת היה מונח לו, מעדנות, נתח סלמון מהודר, על גבי גבעת פירה טעימה להפליא, כשהוא צרוב בדייקנות למידת הפריכות המתאימה. כל כך קל לגרום לסלמון הרגיש להיות over-done, ולכן כל כך שווה להעריך את הנתח הזה כשהוא מגיע במיטבו.

מנת הנקניקיות - טלה וצ'וריסוס
מנת הנקניקיות – טלה וצ’וריסוס

היה קשה למנת דג הלברק, הטעימה כשלעצמה, להתמודד עם “כוכבים” אחרים על השולחן, כמו “מיקס פירות ים”, למשל (119 ש”ח) – קדירה עמוסה כל טוב שכל המשפחה אכלה ממנה בצוותא. הפעם, גם בגלל קוצר זמן ועומס יתר על מערכות העיכול, ויתרנו על הקינוח.

נציין כי המסעדה מציעה עסקיות במגוון של מחירים מ- 59 ועד 119 ₪, הכוללות מנת פתיחה, מנה עיקרית ושתייה.

מסעדת דגים – ציונות 7 ,פארק 4 העונות, הודהשרון. Office@dagim.com  09-742-9900

 

 

 

אולי תאהב\י גם:

מסעדת נייצ’ר בוייז – חוויה קולינרית טבעונית

איטו אבירם

קפה בונו על כביש 4 – לא רק סנדוויצ’ים וקפה… ועכשיו – הנהלה חדשה – בעיות חדשות

איטו אבירם

מסעדת נחלה בנהריה – ארוחה עם חצר משחקים לילדים

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן