Image default
בימה ומחול מה חדש תרבות ובידור

הזדמנות לראות את להקת מחול בת-שבע במופע “שלוש” בסוזן דלל

 

חובבי בת שבע ויצירות המחול של אוהד נהרין יכולים ליהנות בסוף ינואר ובתחילת פברואר מביצועים מחודשים של היצירה “שלוש”, אשר יתקיימו בסוזן דלל.

בשנים האחרונות היצירה הועלתה בבתי המחול ובפסטיבלים הגדולים בעולם, בין היתר ב – BAM בניו-יורק, סדלרס וולס בלונדון, פסטשפיל האוס בברלין, פסטיבל מונפלייה, פסטיבל מלבורן ועוד.  חידוש היצירה נותן הזדמנות להציג עבודה זו בפני קהלים חדשים שטרם ראו אותה על הבמה ולהזמין קהלים שראו אותה בעבר למפגש מחודש.

הלהקה גם הוזמנה ע”י בנז’מן מילפייה, מנהלה של להקת בלט האופרה של פריז, והופעותיה היו חלק מן העונה המרשימה הראשונה שלו.

שלוש” היא יצירה המורכבת משלוש עבודות: בלוס BELLUS, הומוס HUMUS, וסקוס SECUS.

“בלוס” BELLUSהיא יצירה למוסיקה מתוך ‘וריאציות גולדברג’ של י.ס. באך בביצועו המיוחד של גלן גולד ומשתתפים בה חמישה רקדנים וחמש רקדניות. אוהד נהרין: “‘בלוס’ משוחח עם ההיגיון המתמטי של המוסיקה של באך. אחד הדברים הנפלאים בוריאציית גולדברג הוא השקט בין הצלילים. בשקט בין הצלילים התנועה מתחדדת ומתאפשרת העצמה של אנושיות הרקדנים.”

“הומוס” HUMUSהיא יצירה לתשע רקדניות למוסיקה ‘נרולי’ של בריאן אינו. אוהד נהרין: “בכל פעם הרקדניות מתמקמות מחדש על הבמה ומתחילות קטע חדש. מעניין אותי ליצור אוירה שהיא ההפך מהסתמיות שתוארה כאן. המוסיקה של בריאן אינו היא כמו שטיח שעליו נעות הרקדניות תמיד ביחד. תהליך העבודה של ‘הומוס’ התרחש בשקט, ללא מוסיקה והיה מעבדה לתנועה תוך כדי הקשבה של הרקדניות אחת לשנייה וכר לפיתוח של התמרת הגרוב הפנימי לאירוע תיאטרלי”.

“סקוס” SECUSמשתתפים 16 רקדנים. אוהד נהרין: “זאת עבודה שבה אני נהנה לטשטש גבולות ולהתחבר לתשוקה, הגזמה, הפחתה, כוח מתפרץ, דיוק ועידון”.

מוזיקה: Chari Chari- “Favorite Final Geisha Show”; Kid 606-“Flutter”+ Rayon- “Mount Carmel” (mix: Stephan Ferry); AGF- “Ambient Trust”, “Private Birds”, “You Stop”; Fennesz, “On”; Rajesh Roshan- “Na Tum Jano Na Hum”; Seefeel- “Me”; Brian Wilson and The Beach Boys -“You’re Welcome”

רקדני האנסמבל עונת המופעים 2023-2022: גילי יניב אמודאי, מאיה בוצר שמחון, עדי בלומנרייך, אמיל ברוקמן, אניקה וורפלנק, עידו טולדנו, נעמי טורנפו, לונס לאנדרי, רוני מילטין, קיילי מילר, מרמוז מלכיאור, בו מת’יוס, דור נחום, סופיה פיקלובה, הולדן קול, עדי שוורץ.

תלמידים: מיקה גורן, אורי מבזבז, ניב כבירי, ליאן רייזר.

תאורה: אבי יונה בואנו (במבי)

עיצוב תלבושות: רקפת לוי

עיצוב פסקול: אהד פישוף

לוח ההופעות

“שלוש” – מאת אוהד נהרין

יום ראשון, 29 בינואר |  21:00

יום שני, 30 בינואר |  19:00

יום שלישי, 31 בינואר |  19:00

יום חמישי, 2 בפברואר |  21:00

יום שישי, 3 בפברואר |  14:00

יום שבת, 4 בפברואר |  21:00

בביצוע רקדני אנסמבל בת שבע

משך המופע: כ-60 דקות ללא הפסקה

מחיר כרטיס באולם 175₪ מחיר כרטיס ביציע 120₪.

מרכז סוזן דלל, רח’ יחיאלי 5, נווה צדק, תל אביב.

 https://batsheva.co.il/he/home

 

אולי תאהב\י גם:

ההצגה “משרתם של שני האדונים” – צחקתי.

איטו אבירם

בוטניזאור – קיץ של דינוזאורים וטבע בגן הבוטני גבעת רם בירושלים

איטו אבירם

“או לה לה!” – הפסטיבל הרביעי לקומדיות צרפתיות בסינמטקים

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן