Image default
מה חדש

בת-שבע מעלה בספטמבר שלושה מופעי מחול מובחרים ומארחת את פרויקט 48

 

שלוש - צילום גדי דגון
שלוש – צילום גדי דגון

החודש עולים שלושה מופעי מחול איכותיים של בת-שבע: שלוש, עבודה אחרונה ודקהדאס בסוזאן דלל. בנוסף, נוטלת הלהקה חלק במסגרת פסטיבל צוללן בפרויקט 48.

נקודת הזינוק של פרויקט 48 מהדורה # 4 – היא בהגרלה בה נבחרים האנסמבלים היצירתיים, שכוללים כל אחד כוריאוגרפ/ית, יוצר/ת שותפ/ה, ומספר משתנה של רקדנים. כל האנסמבלים מתבקשים להגיב לנושא משותף. מאותו רגע, תוך 24 שעות בלבד, הם רוקחים יצירות מחול מקוריות המוצגות למחרת בהופעה חיה וחד פעמית. בתום המופע הראשון, בנוכחות הקהל, מתבצעת הגרלה נוספת שמערבלת ומערבבת מחדש בין הכוחות היצירתיים ומציעה נושא חדש להתייחסות, וסבב חדש של תהליך יצירתי והופעה יוצא לדרך.

החזרות בסטודיו וראיונות עם היוצרים והרקדנים מצולמים ומשודרים בסטרימינג חי בעמוד הפייסבוק של קבוצת מחול דנה רוטנברג ומאפשרים לצופים ברחבי העולם הצצה נדירה לתוך תהליכי יצירה של יוצרים ישראליים בזמן אמת. בנוסף, צלם סטילס המתעד את החזרות יציג מדי ערב לפני המופע תערוכת-בזק מתוך רשמיו שנלכדו בעין העדשה.

במסגרת פסטיבל צוללן: משתתפים: מורן אברג׳יל, בר אלטרס, עינת בצלאל, רן בראון, רפאל בלולו, רות גווילי, הראל גרז׳וטיס, אופיר דגן, אלמוג דוד, סחר דאמוני, גבע זייברט, מאי זרחי, אורין יוחנן, גלעד ירושלמי, ענת כץ, אורי לנקינסקי, עוז מולאי, אילית מרום, שניר נקר, מור נרדימון, אביתר עומסי, עידן פורגס, הלל קוגן, לורה קירשנבאום, נדר רוסנו, דורון רז.

ניהול אמנותי: דנה רוטנברג

אולם ורדה, מרכז סוזן דלל, תל-אביב

יום חמישי 8.9 21:00

יום שישי  9.9 22:00

כרטיסים:

60-80 ₪

* * *

פרויקט 48, צילום - אורי רובינשטיין
פרויקט 48, צילום – אורי רובינשטיין

ועוד מופע של בת שבע במסגרת פסטיבל צוללן: שעה עם אוכלי כל. 

על הבמה החשופה שני מופיעים, שני אוכלי-כל, גם הם חשופים לחלוטין. על בסיס זה נתפרת תנועתיות ראשונית המשתמשת בהרמוניה הטונאלית של הגוף כחומר גלם לבניית זרם של סצנות ומקטעים לא שגרתיים, מפתיעים ולעתים מצחיקים, כך שנוצר פסיפס הבוחן את התרבותי שבגוף ואת הגופני שבתרבות.

שעה עם אוכלי-כל יכולה להדמות לשעת ביקור באתר ארכיאולוגי. אתר ארכיאולוגי זה הינו גופני, אנושי, פרפורמטיבי ואף חלל ממשי. בביקורו, הצופה יכול להתפעל מהממצאים הקטנים ביותר כאשר בו זמנית הוא נמצא במרכז עיי חורבות. כאן לבסוף נפתחת לו ההזדמנות להשלים בדמיונו את התמונה ההיסטורית של מה שהיה המקום בו הוא יושב עכשיו.

יוצרים ומופיעים: שני גרנות, נבו רומנו

אולם ורדה, מרכז סוזן דלל, תל-אביב

יום חמישי 22.9 21:00/19:00

למידע נוסף על המופע באתר להקת מחול בת-שבע: http://batsheva.co.il/he/repertory?open=decadance     כרטיסים: 60-80 ₪

 

 

 

אולי תאהב\י גם:

עונת המחול הבינלאומית בסוזן דלל – יולי עד אוקטובר 2018

איטו אבירם

להקת המחול פרסקו מציגה בסוזן דלל : “אחרית”

איטו אבירם

“ג’אז חם” במחווה לאדית פיאף ומרלן דיטריך

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן