Image default
מה חדש

אוהבים המבורגר? הסמאש בורגר מגיע לירושלים:  HARVEY’S BURGER SHACKE 

הקליקו כאן אל כתבות התרשמות על מסעדות, אטרקציות ובתי מלון שניסינו ואהבנו בירושלים. 

שף חיים (הרווי) סנדלר מביא את אמריקה לירושלים, ומשיק את -HARVEY’S BURGER SHACK –מסעדת המבורגרים חדשה, המביאה את בשורת הסמאש בורגר לירושלים, ומציעה תפריט רחב של סמאש בורגרים דקיקים ופריכים, הנעשים מבשר טחון טרי המונח על הפלנצ’ה הרותחת ונמעך על ידי שפכטל לכדי קציצה דקיקה ומדויקת. בין ההמבורגרים יוכלו המבקרים למצוא בורגר רגיל, בורגר צמחוני, ובורגרים שונים עם מגוון תחליפי גבינות צמחוניים.

HARVEY’S BURGER SHACK  הינה האחות הצעירה של Harvey’s smoke house  – מעשנת העץ הירושלמית אותה פתח חיים (הרווי) סנדלר לפני כשנתיים.

המסעדה החדשה, משתרעת על שטח של כ- 125 מ”ר, ובה כ- 60 קומות ישיבה בפנים ועוד 40 בחוץ, ממוקמת ברחוב שלומציון 1 במרכז העיר ירושלים.

אז מה אוכלים?

ראשונות לפתיחת התיאבון: טקס מקס צ’יפס – תבשיל שעועית צ’ילי בקר וחלפיניו כבוש (26₪ ) , צ’ימיצ’נגה – בוריטו בקר מטוגן עם רוטב סלסה, גוואקאמולי ומיונז צ’יפוטלה (28  ₪ ) , צ’וריסו בעישון עץ היקורי – מוגש עם פלפלים צלויים, בצל מקורמל ורוטב ברביקיו חרדל (22 ₪) סלט הארווי – בשר טחון מתובל על עלי חסה, עגבניה, מלפפון, גוואקמולי ברוטב טחינה פיקנטי (32 ₪ )

הארוויס סמאש בורגרבשר טרי מנתחי בקר מובחרים שנטחנים במקום מדי יום. מוגש בלחמניית שומשום עם עלי חסה, עגבניה, בצל סגול, חמוצים והרוטב של הארווי – יחיד 125 ג’- 36 ₪   כפול 250 ג’- 48 ₪   משולש 375 ג’- 58 ₪.

תוספות מעל ההמבורגר: ביצת עין, טבעות בצל ביתיות, גבינת צ’דר או מוצרלה צמחוניות, פטריות פוטבלו, תבשיל שעועית צ’ילי בקר, בייקון אסאדו בקר בעישון עץ תפוח צ’וריסו- בעישון עץ היקורי, בשר צלעות מפורק בעישון עץ היקורי, פסטרמה בקר מונטריאול, (6-22 ₪)

ההמבורגרים המיוחדים של הארווי: 

האמריקאי: בייקון אסאדו צ’יזבורגר (גבינה צמחונית) עם חסה, עגבניה, חמוצים, בצל סגול, ורוטב הבית (יחיד 56 \ כפול – 74 ₪)

הרובן: פסטרמה בקר מונטריאול, כרוב כבוש, גבינת מוצרלה צמחונית, חמוצים ורוטב הבית (64 \ 82 ₪ )

המעושן: בשר צלעות מפורק בעישון עץ היקורי, בצל סגול, חמוצים, עגבניה, רוטב ברביקיו ורוטב הבית  (56 \ 68 ₪)

וויסקי ג’ק: רוטב ברביקיו ג’ק דניאלס, בייקון אסאדו, צ’דר, בצל מקורמל, חמוצים  ורוטב הבית (58/ 76 ₪)

האיטלקי: צ’וריסו בעישון עץ היקורי, מוצרלה, עגבניות, בצל מקורמל, ומיונז פסטו (58 \ 76 ₪)

המקסיקני: גוואקאמולי, סלסה, חלפיניו כבוש חסה, עגבניה, בצל סגול ורוטב מיונז צ’יפוטלה  (46 \  58 ₪)

צמחוני: קציצת ביונד מיט צמחונית עם חסה, עגבניה, חמוצים, בצל סגול ורוטב הבית (58 ₪)

שף הרווי סנדלר הוא יליד קנדה אשר עשה עלייה בשנת 2010 מוונקובר. סנדלר סיים את לימודיו כשף בשנת 2002 וקיבל את העיטור הקנדי RED SEAL. לאורך כל תקופת הכשרתו הרווי רצה להגשים את החלום הציוני ולעשות עלייה לישראל.

הרווי פתח מסעדות וחברת קייטרינג ועם השנים הפך להיות המוביל בקייטרינג הכשר בוונקובר לאירועים של עד 650 איש. כשעלה לישראל המשיך לעסוק בתחום הקולינריה, פתח את מסעדת גבריאל  שפעלה כ-12 שנים. לפני כשנתיים, הגשים את חלומו לפתוח מעשנה ופתח את מעשנת העץ הראשונה בירושלים- HARVEY’S . כעת הוא מגשים חלום נוסף עם פתיחת מסעדת הסמאש בורגר הראשונה בירושלים. סנדלר מציין: “אחרי שפתחתי את  Harvey’s smoke house, חלמתי להביא את אמריקה לישראל גם דרך הסמאש בורגר שכל כל פופולארי בארה”ב. עכשיו כשיש לנו תחליפי גבינות כשרים מצוינים אפשר להביא את אמריקה בלי להרגיש בהבדל, וההמבורגר שלנו זה באמת הכי אמריקה שיש”.

שלומציון המלכה 1, ירושלים שעות פתיחה:  א-ה’ 12:00-00:00 מוצ”ש- משעה אחרי צאת שבת עד חצות. כשרות מהודרת רבנות ירושלים

אולי תאהב\י גם:

“צמאה 4” – מפגש ניגוני חב”ד מסורתיים עם יוצרים מכל הקשת היהודית בישראל.

איטו אבירם

פסח עם ילדים בגליל המערבי: פעילויות, אקסטרים וטבע

איטו אבירם

“תל אביב דאנס” בסוזן דלל – בניחוח ספרדי – לוח מופעי השבוע הראשון

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן