Image default
מה חדש

טקס שבועות מסורתי לכל המשפחה בקיבוץ רמת רחל

אל כתבת התרשמות שלנו על סופ”ש אותו בילינו במלון רמת רחל

טקס שבועות בקיבוץ רמת רחל

לרגל חג שבועות מזמין אתכם מתחם התיירות ברמת רחל להפנינג קיבוצי אמיתי כמו פעם. בהפנינג יוכלו הילדים וההורים להנות מתהלוכת ביכורים של רמת רחל שתכלול גם תינוקות חדשים, להשתתף בתחנות הפעלה ויצירה כמו הכנת קמח ואפיית פיתות בטאבון, לרקוד לצלילי מעגל מתופפים ולהצטרף למעגלי ריקודי עם, להשתולל במתקני מתנפחים, להפריח בועות סבון ולהצטלם על טרקטור או חציר.

בנוסף מוזמנים המבקרים להתנסות ברכיבה על גמל (בתוספת תשלום). במקום יופעל יריד דוכני מכירה לתוצרת החקלאית של רמת רחל. הטקס יתקיים מתחם תיירות רמת רחל אל מול נוף הררי וירוק, במרחק נסיעה קצרה ממרכז העיר ירושלים.

קיבוץ רמת רחל, טובל בצמחיה ירוקה ובאווירה כפרית, ומתחם התיירות של רמת רחל כולל את מלון רמת רחל ולצידו קאונטרי קלאב חדש משוכלל, היחיד מסוגו בירושלים. במקום יש מתחם בריכות חדשני וייחודי ובו  2 בריכות חדשות ומקורות האחת לילדים ולפעוטות בהן דמויות מהאגדות המשמשות כמתקני מים מותאמים לילדים והשנייה בריכה חצי אולימפית, בריכת קיץ פתוחה הכוללת את המגלשה הארוכה ביותר בעיר, מתחם דשא ענק, סככות ומקומות ישיבה.

לצד הלינה במלון יכולים האורחים ליהנות מפעילויות ואטרקציות חינמיות כמו סיורים וטיולים.

בין האטרקציות: הכרת החקלאות האורגנית שסביב המלון, קטיף דובדבנים עונתי לכל המשפחה, סיור במטעים והכרת מכוורות הדבש המייצרים כחצי טון דבש מדי שנה, טיול בפארק עצי הזית המעוצבים שהפכו לסמל המקום והצטרפות למסיק זיתים בעונה.

עוד פעילויות כוללות ביקור בגן ארכיאולוגי מרשים המעניק הצצה להיסטוריה של המקום, סדנאות ייחודיות בחווה אקולוגית, ביקור בפינת חי ידידותית, מרחבים ירוקים, חורש טבעי. להזמנת חדרים ופרטים נוספים טל 02-6702555 או באתר www.ramatrachel.co.il

הפנינג שבועות – מתחם הקמפינג של רמת רחל

יום שני, איסרו חג שבועות, 21.5.2018 החל מהשעה 10:00

הכניסה למתחם עד השעה 11:30 בלבד

עלות 40 ₪ לילד 30 ₪ למבוגר.

לאורחי מלון רמת רחל כניסה חינם.

מחיר הכניסה כולל את כל תחנות הפעילות מלבד הרכיבה על גמל

פרטים, הרשמה ומכירת כרטיסים:  www.ramatrachel.co.il

בריכת השחיה, ברקע המלון. טיפ: חפשו את המגלשה הארוכה…

 

אולי תאהב\י גם:

לראשונה בראש הנקרה – ספינינג המוני

איטו אבירם

האטרקציה הרטובה “אינדי פארק” באצבע הגליל מציע: נרטבים, נופשים ונהנים בהתאם להנחיות “התו הסגול”…

איטו אבירם

מַלְכוּתָא – תערוכת חוצות גן המוזיאון בחולון של כתריאלה מדימונה

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן