הסרט “באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק” שעלה לאקרנים לפני כחודשיים עשה המון טוב לזאק סניידר (בימאי הסרט) ואולפני וורנר. בניגוד למרבית המבקרים – שקטלו אותו באופן די גורף – הקהל דווקא נהר לבתי הקולנוע והכניס לסרט סכום מדהים של 82 מיליון דולרים בארה”ב בלבד ביום ההשקה שלו, סכום שהכניס את הסרט הישר למקום הרביעי בטבלת הפתיחות החזקות ביותר אי פעם, אחרי “מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר”, “הארי פוטר” השני, ו”הנוקמים: עידן אולטרון” של מארוול.
עתה, לאחר שהפך הסרט לשובר קופות, דמויותיו המרכזיות, הלוא הן סופרמן ובאטמן נפגשות לראשונה גם על עטיפת הבושם המחוספס מבית תאגיד הבישום הבריטי Corsair Toiletries.
בושם האו.דה.טואלט מוצע בניחוח גברי רענן. התו העליון מורכב מתמציות של לואיזה, לימון, ברגמוט ורוזמרין. תו הליבה מאגד נגיעות לבנדר, ערער, כוסברה טריה ועליי טבק כתושים התורמים לניחוחו היבש. תו הבסיס מורכב מניחוחות עוצמתיים של אזוב אלון, פצ’ולי וענבר.
הזלפנו מהבושם על כמה בני נוער, והנחנו גם לנחיריהן הרגישים של בנות-גילם לחוות דעה. למרבה ההפתעה – כולם הרבו להחמיא לריח, וציינו שהוא נעים באופן מיוחד! עם זאת, היתה לבנים (וגם לבנות) בעיה עם הדמויות שמופיעות על תווית הבושם: “זה ילדותי מדי”, הם ציינו. “זה כאילו מנסים לפתות נערות עם דמותה של אריאל מ”בת הים הקטנה”. ברור שזה לא יעבוד, כי זה ילדותי”.
ובכל זאת, כמה מילים על התווית: בקבוק הבושם המעוצב בשחור אטום ומבריק אמור לשדר עוצמתיות רבה המתכתבת עם גיבורי העל. בראש הבקבוק פקק אדום מטאלי השואב השראתו מסמלי החזה הבולטים של השניים.
טוב, הכוונות היו טובות…
מחיר: 60 שקל ברשתות הפארם, חנויות ההפנינג ורשתות הילדים: טויז אר אס, הפנינג, ביתן 2000 ברחבי הארץ.