Image default
איפה לאכול במרכז מסעדות מסעדות מרכז

מסעדת מוג’ו בא.ת פולג – אסיה לכל המשפחה

 

ארבעה בני משפחה מורעבים, עם המון מצב-רוח טוב, מגיעים בשישי בערב אל השולחן השמור להם במסעדה הומת אדם, ומגלים סועדים שהגיעו קצת לפניהם וכבר נהנים מהחוויה…  מה צריך יותר מזה, כדי לפתוח את בלוטות הטעם?!

כך ממש הרגשנו אנו, ההורים של רומי ואדר בני ה- 13, כשהתיישבנו ליד השולחן בפאתי המסעדה. חלל המסעדה משדר הידור בע”מ. כלומר, בלי מפות על שולחנות, בלי גינונים מיותרים, אך עם אגרטל פרחים ענק השולט על חלל המסעדה, ועוד כמה מדפים עמוסי כוסות יין, המרמזים משהו שאנחנו, ככל הנראה, לא הצלחנו להבינו.

המלצרית (בעצם, צריך לומר המלצרים, כי עם מגוון המנות הגיע אל שולחננו גם מגוון של מלצרים) חייכה וחילקה את התפריטים. הריחות היו לעילא, קולות השיחה שעלו מהשולחנות הסמוכים אילצו אותנו אמנם להרים מעט את הקול, אבל עדיין נותרה האינטימיות המשפחתית, ותחושת הכיף האהובה כל כך, שמזומנת לך, הסועד, רק כשאתה כבר יודע מה אתה הולך לאכול, הריחות מדגדגים את אפך, אך מזון טרם בא אל פיך.

פיצה טונה. הפיצה מוגשת קרה.
פיצה טונה. הפיצה מוגשת קרה.

מוג’ו היא מסעדה שחובה להזמין בה מקום בסופי שבוע, וזה בעיקר טוב, כי זה אומר משהו על האמון שציבור הסועדים בשרון רוכש לה. המיקום שלה, במרכז יכין על רחוב גיבורי ישראל באזור התעשייה פולג, מבטיח חנייה בשפע.

הריחות, בשילוב הצלחות הגדושות הנישאות בידי המלצרים אל השולחנות האחרים, עודדו אותנו לשקוע ברצינות בתפריט ולסכם בינינו לבין עצמנו מה אנחנו הולכים לאכול. גם המחירים מעודדים. מנות עיקריות ברמת מחיר שבין 50 ל- 70 ₪, מנות ראשונות ברמת מחיר שבין 30 – 50 ₪ (אם תגיעו בצהרי אמצע השבוע, תיהנו מתפריט העסקיות, שבו כלולות המנות הראשונות במחיר המנה העיקרית, מה שהופך את העסקית לשווה ביותר).

תפריט ארוחות הערב אתגר אותנו במגוון מנות מהמטבחים האסיאתים השונים, מגוון מרקים, וכלל גם “אגף סושי”, שהפעם החלטנו לפסוח עליו. המנות הראשונות שאותן הזמנו בסופו של דבר, כדרכן, היו הטעימות ביותר בארוחה.

נהנינו מאד ממנת הגיוזה דלי, שכוללת כיסוני בצק מממולאים בעוף מאודה וצרובים עם רוטב צ׳ילי וסויה, שלא ממש הספיקה לארבעתנו. גם החציל צ’אנג מאי קטן , שהוא חציל בלאדי מאודה המוגש ברוטב שומשום, חלב קוקוס, קארי אדום וג’ינג’ר, מיהרו לטרוף חובבי החציל שבינינו, שהם, בעצם, כולנו.

כיסוני גיוזה במוג’ו נתניה.

עוד לקחנו שרימפס טמפורה, וקיבלנו צלחת ובה 18 יחידות שרימפס ברוטב מיונז פיקנטי (59 ₪, יקר למנה ראשונה, אך לא יקר לכזו מנה של שרימפס). בשלב זה כבר הרגשנו שתחושת הרעב הנהדרת עמה הגענו מתחילה להתפוגג, והנה, על השולחן נוחתת צלחת גדולה ובתוכה מנה קרה: פיצה סשימי טונה אדומה, על צ’אפטי פריך, עגבניות, זיתי קלמטה, נבטי צנונית, צ’ילי וספייסי מיונז. המנה הזו היתה הקש ששבר את גב הרעב. היא היתה כה טעימה, עד שלא הצלחנו להתגבר, ובתאוותנות רבה מיהרנו לחסל גם אותה.

הגיע עת המנות העיקריות, ואנו, זוג הורים וזוג מתבגרים, מצאנו את עצמנו מדושני עונג, אך עם מעט מאד מקום פנוי בקיבותינו לעוד ניסיונות קולינריים.

על השולחן הונחה צלחת ובה ספייסי מוג’ו – אטריות ביצים, שרימפס, עוף, חזה אווז מעושן, גזר, כרוב, נבטים, פטריות שמפיניון ובמבו שוט ברוטב צ׳ילי חריף. הרבה אוכל, בשביל אדר, ילד רזה אחד, שעשה מאמצים כנים והצליח לחסל בערך רבע מנה.

רומי, אחותו התאומה, בחרה בפאד קי מאו – אטריות ביצים רחבות עם פילה בקר, חזה אווז מעושן, פטריות, ברוקולי ובצל ירוק, וזו היתה, לדעת כל מי שתחב את המזלג אל הצלחת שאותה היא ממש לא הצליחה לרוקן, המנה המוצלחת שבין מנות הנודלס.

אני לקחת את “הירוקה” – אטריות ביצים עם עוף, בזיל, פטריות, פלפלים, נבטים, כוסברה ובוטנים בחלב קוקוס ופסטו תאילנדי, המנה היתה טעימה כמו מנות אחרות המבוססות על איטריות ביצים מוקפצות, ולא ממש הרשימה אותי.

המנה הנוספת שהוגשה היתה גאנג קי ואן – מנת תבשיל קארי ירוק, שנראה כמו מרק, ושבצידו הוגש אורז מעולה. המנה הזו נראתה אחרת, וגם טעמה היה משובח ושונה. חיסלנו אותה עד תומה.

שוב נדגיש, שמחירי המנות הראשונות – 30 – 50 ₪, והעיקריות המשביעות מאד – 50 עד 70 ₪, הוא יותר מסביר, ובעצם, יש מקום לבחון ארוחת ערב משפחתית במוג’ו המושתתת בעיקר על מנות ראשונות, המאתגרות את החיך במגוון טעמים רב, ובסופו של דבר גם משביעות.

עוד נוסיף, שבמוג’ו יש גם גינה מקורה, מוקפת עציצים, המסתירים את החניון שמעבר.

מוג’ו נתניה: סושי 1

בדרך חזרה אל המכונית, מתנודדים מכובד המזון הגודש את קיבותינו, נושאים בידינו את אריזות שאריות הסעודה, הסכמנו כי השילוב של המזון, האווירה והמחירים הנוחים הופכים את מוג’ו לאחת המסעדות שבהן נבחר לעיתים קרובות גם בעתיד. עוד הטעימו הילדים: “המנות הראשונות היו הכי טעימות”…

מסעדת מוג’ו –  גיבורי ישראל 17 א.ת פולג, נתניה.להזמנות התקשרו : 0723946931

שעות הפעילות: א’-ש’ 12:00 – עד אחרון הלקוח | ארוחות עסקיות: א’-ה’ 12:00 – 17:00

 

 

 

אל עוד מסעדות מדליקות בשרון שעליהן כתבנו ב”התרשמות”.

  •         הכותב ובני משפחתו היו אורחיו של בעלי המסעדה, וכתבת ההתרשמות לוקחת פרט חשוב זה בחשבון.

 

אולי תאהב\י גם:

מסעדת רוטמן – המרפסת של הגליל התחתון – המסעדה נסגרה.

איטו אבירם

מסעדת פרנג’ליקו מוריה שבחיפה – לא רק סושי

איטו אבירם

מסעדת גן ירק בצופר שבערבה – טועמים ומתחברים אל הירוק-ירוק…

איטו אבירם

3 תגובות

דני ינואר 3, 2017 at 8:15 pm

מדהים, חיפשתי מקום כזה הרבה זמן, אכלתי שם, ממש מקום יפה. לאומת ישיבה במטבחים בבית, שם ממש יש חשק לאכול. כתבה נפלאה.

השב
זאב פברואר 11, 2020 at 11:08 am

ביום שבת האחרון הגעתי למסעדה דרך האתר שלכם
ללא כל ידע מוקדם
הזמנתי מקום לזוג , הגעתי בשעה 14.30 כפי שקבעתי
ומיד סדרו לי שולחן
לעצם העניין . האוכל מעולה כל מנה יותר טובה מהשניה
וחשוב לציין שהיחס של המלצרים היה מצויין
ממליץ מאד.
זאב.

השב
מנדי בוזגלו קרית שמונה ינואר 26, 2023 at 2:41 pm

זהו המקום, בהא הידיעה!! להבדיל ממטבחים שונים בארץ הקונספט שם ייחודי באמת!

השב

הגב לפוסט

דילוג לתוכן