Image default
איפה לאכול במרכז מסעדות מרכז

מסעדת בלו הול מיוסיק בכיכר המוסיקה בירושלים – אוכל טוב והופעה חיה

עיצוב נקי, כחלחל, רבים אוהבים, אחרים טוענים שהעיצוב משדר קור.
בלו הול מיוזיק, טלפון – 02-6256488.  רחוב יואל משה סולומון 12 (כיכר המוזיקה) ירושלים,
bluehall2014@gmail.com . כשר ואינו פתוח בסופ”ש.
רמת מחירי העיקריות: 58 – 148 ₪.
מה הכי אהבנו: העיצוב, המוסיקה והאומץ של השף להגיש מנות מיוחדות.

  אנו מבלים חופשה מוצלחת במלון בוטיק אייל שבנחלאות, ובשעת ערב אנו מוצאים את עצמנו יורדים במדרגות ונוחתים, היישר, בתוך חללה הכחלחל, ה”חללי”, של מסעדת “בלו הול מיוזיק”. קודם לכך ביקרנו במוזיאון למוסיקה הנמצא בקומות שמעל למסעדה, ומכיוון שמדובר בימי חופש, היה גם מאד צפוף במוזיאון. אבל עתה הכל מאחורינו. כאן אנו אוכלים את ארוחת הערב, והמקום נראה מבטיח.

מדובר במסעדה של איש חיי לילה ותיק בירושלים – אלעד – וההשקעה בעיצוב רבה. המסעדה שוכנת במרתף, כך שאין חלונות. הריהוט והקירות צחים מלובן, גווני התאורה כחלחלים, התחושה – בהתאם לאופי הסועד. האם אנחנו בתוך צוללת אטומית?! אנחנו ארבעה, ואף אחד לא נשאר שווה נפש לאופיו המיוחד של המקום. ישנם, המלאים התפעלות. אחרים מעדיפים עיצוב כפרי וחם יתר. והאוכל, בהתאם, המנות מעוצבות ומושקעות, וכוללות טעמים ומרכיבים לא שגרתיים. התפריט אינו מתיימר להציע אינסוף מנות, ומתמקד בבשרים, סלמון, המבורגר, נקניקיות ופרגיות. יש גם סלטים (32 – 56 ₪) ומוקפץ טבעוני במחיר מציאה – 56 ₪.

קרפצ’יו מעולה, ללקק ת’אצבעות.

אצלנו זה מתחיל בסביצ’ה מעולה ובטרטר סלמון, שהוא סלמון העטוף באבוקדו ומוקף ברוטב מנגו, קרפצ’ו מעולה ומטבלי לימון כבוש, סלסה וסלטי בטטה ועלים. מגיע גם לחם לבן וטרי. ובכן, הלאה הבריאות, יחי הכיף. מנת טרטר הסלמון באבוקדו מיוחדת במינה, מה שאומר שלפחות שניים מארבעת הסועדים מתחמקים מרוטב המנגו, בעוד ששני הנותרים עטים עליו כמוצאי שלל רב.

המנות העיקריות כוללות פילה בקר על פירה בטטה ופטריות פורטבלו צלויות, מנה מאד ראויה, שכולנו טועמים ממנה. עוד מגיע נתח אנטריקוט מעולה עם תפוחי אדמה צלויים, פלפל ובצל. זו המנה היקרה ביותר במסעדה – 148 ₪, אבל שווה כל ביס. שניים מאיתנו מזמינים מנה זוגית: צלעות טלה עטופות בנייר כסף על מצע עדשים עם חציל. זו מנה מיוחדת שנותרה מט”ו באב, יום האהבה, שהתקיים כאן אך אמש. טעמו של הכבש מעולה, אבל מצע העדשים והשעועית מעוררים ויכוח בין בני הזוג האמורים להתחלק במנה. האחד אוהב, השנייה – פחות. איזה מזל שהמחלוקת בין בני הזוג האוהבים נותרת כאן, על השולחן.

מטבלים ומנות ראשונות. לחם לבן, או לחם בריא?!

להקה עולה על הבמה. השעה כמעט תשע ועוד מעט יתחילו לנגן. בינתיים הם מכוונים את הבס, הגיטרה והתופים תוך תיאום ובצורה מוצלחת ומוסיקלית, ההופכת את כיוון הכלים לחוויה מוסיקלית בעצמה.

לסיכום: מעט זה יותר. במסעדות אחרות בירושלים התפריטים הגדושים מציעים אינסוף אפשרויות: מפסטה ועד מנות מוקרמות. אנו מעדיפים את התפריט המציע את הבשרים הנאים, וגם את אלו שעשויים על הגריל ובמחבתות. אגב, כשהמוסיקה מתחילה, יש גם מנות מועדון קלאסיות כמו צ’יפס, נאצ’ו, שניצלונים, רולים וסנדוויצ’ים.

באתר המסעדה כתוב: “כשהסבתא המסורתית והשף המודרני נפגשים במטבח – רק השמיים הם הגבול. המפגש בין טעמים של “פעם” לטעמי מטבח אירופאי עדכני, יוצר שילוב מנצח של מנות עשירות וצבעוניות – בניחוחות חזקים ומראה יוקרתי.”

אנחנו מסכימים.

סטייק אנטריקוט – מנה יקרה, אבל מוצלחת במיוחד!

 בתי מלון שניסינו והתרשמנו:

מלון “בית קטן ברחביה” בירושלים – קטן, מרכזי ולא יקר!בקצת יותר מ- 500 שקלים תוכלו להתארח עם ילדיכם במלון מרווח וקטן בשכונת רחביה שבמרכז ירושלים, קרוב לכל האטרקציות, וגם לבית ראש הממשלה…

מחפשים מלון בוטיק קטן, זול ומומלץ בירושלים? לכו אל “מלון קטן בבקעה”מחפשים היכן לנפוש בירושלים? נסו את המלון הקטן והמפתיע בשכונת בקעה. תופתעו לטובה.

מלון מונטיפיורי בירושלים – חופשה במרכז הענייניםמלון נוח, יעיל ולא מתיימר יעניק לכם בסיס יציאה נוח לטיולים ברחבי העיר, ומקום מנוחה נעים כשאתם חוזרים עייפים לחדרכם.

מלון רמת רחל בירושלים – גבוה, כפרי ובמרחק נסיעה קצר מהאטרקציותבילינו יממה בירושלים, ובכל פעם שרצינו בכך, חזרנו לחדרנו במלון הקיבוצי בקצה העיר, שהציע לנו מפלט כפרי שקט מהמולת הכרך.

מאיזה עוד מסעדות התרשמנו:

מסעדת שאנטי בירושלים – גם בגלל האווירה וגם בגלל שפתוחה בסופ”ש!קצת חריף, קצת אוריינטלי, הרבה אווירה בין הקשתות, בנחלת השבעה, גם לא יקר וגם בשישי-שבת. מי צריך יותר?!

מסעדה ובריכה במלון אמריקן קולוני – קסמו של הלבאנט.בילינו שבת ליד הבריכה של המלון במזרח העיר וקרוב למטה המשטרה, והוספנו “בראנץ'” של צהריים בגן מסעדת המלון, שהיה מהטובים שאכלנו!

מסעדת דולפין-ים – כשמתחשק לאכול דג בירושלים…מסעדה ותיקה שלא תאכזב אתכם, ממוקמת ליד מדרחוב בן-יהודה, לא הרחק מקניון ממילא ומהעיר העתיקה, פתוחה בשישי-שבת ומציעה תפריט מגוון העשוי במקצועיות והוא טעים לחיך.

מסעדת לינק במרכז ירושלים – שבת בצהרים עם כל המשפחהממרפסת שמש רחבת ידיים ועד מגוון חדרים בבניין עתיק, עם מחירים סבירים ותפריט מגוון המסעדה פתוחה גם בסופ”ש.

מסעדת איקליפטוס בירושלים: אוכל מקורי מול חומת העיר העתיקהמסעדת שף בחוצות היוצר ומול חומות העיר העתיקה. הלכנו על אחת מארוחות הטעימות המפורסמות של שף משה בסון.

אצל שבתאי הדיג במרכז ירושלים – שמענו שיש דגים בים של ירושלים, אז מיהרנו אל שבתאי הדיג, שפתח סניף ליד מדרחוב בן-יהודה בעיר הקודש.

יפנית במרכז ירושלים: הסושיה ברחוב הילל – טעים על המדרכהיפנית מומלצת. זהירות: הישיבה על המדרכה ברחוב הלל – ניגרי, סשימי, קונוסים, אינסייד-אאוט, מרק מיסו, פוטומאקי, מוקפצים וכל זה גם בשישי בערב ובירושלים!

מסעדת טורו בירושלים – כשרה מול החומותהמסעדה, במשכנות שאננים, מציעה חלל נעים ומעוצב, נוף שגונב את ההצגה ותפריט גורמה ים תיכוני מגוון.

מלון ענבל ומסעדת סופיה – יום כיף משפחתי בירושליםחנינו, שחינו, ונהנינו מיום כיף במלון שזכה למיקום גבוה במשאל תיירות בין לאומי. אחר כך אכלנו ב”סופיה”, המסעדה החלבית המוצלחת שבמלון.

עוד אטרקציות לקטנים ולגדולים שניסינו, ושאסור להחמיץ בירושלים:

גן החיות התנכ”י – הפילה, הנמר הלבן והפינגווינים מחכים לכם גם בשבתלא לחינם נחשב גן החיות הירושלמי לאחד היפים בעולם. החיות נגישות, הכלובים ידידותיים, הנוף הררי קסום, באמצע יש אגם והופעות מוסיקה חיות לצידו – לא תכנסו?!

בילוי משפחתי בירושלים בחינם* : מוזיאון ישראל לכל המשפחהמרחבים גדולים, תצוגות קבע שחובה לראות וגם… חדר הבריחה הגדול בארץ, תערוכת כלבים וחתולים, שעת סיפור, סרט אנימציה, הכניסה לילדים חינם בימי שלישי ושבת ובחודש אוגוסט – בכל ימי השבוע.

מטיילים בירושלים? האבירים מחכים לכם במגדל דוידבואו לפגוש אבירים ולסייר איתם במצודה, ללכת לאיבוד במבוך הגדול, לצפות בקרב אבירים אמיתי, לגלף ולצבוע חרבות ושרביטים מעץ, להתלבש ולהצטלם בבגדים מימי הביניים, לשמוע את סיפורה של הנסיכה ועוד.

הגן הבוטני בירושלים – פינה של טבע, הרפתקאות והפתעות לילדיםבכל חופשה הופך הגן הבוטני לארץ אגדות עם שפע פעילויות ומיזמים, בשאר ימות השנה הוא ממשיך להיות פארק בוטני יפהפה.

אטרקציה לכל המשפחה: החיזיון אור קולי במגדל דוד – בלי מילים…אין ספק, זוהי אטרקציה שאסור לוותר עליה בעת ביקור בירושלים, וזאת למרות הביקורת שיש לנו לגבי הפגמים התוכניים המובנים בתצוגה האור-קולית.

**

 

אולי תאהב\י גם:

בילוי שישי בבוקר בשרון במתחם “יש פרי”: סושי, פירות וקפה איכותי

איטו אבירם

המסעדות “טאיה” ו”קופינאס” בשרון מציעות – אוכל ושעשועים

איטו אבירם

מהיר ועסיסי: בורגרס בר ברעננה

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן