Image default
איפה לישון בדרום לינה

מלון פרימה מיוסיק: חופשה בטעם מוסיקלי באילת

prima-hotel-pool

מאת: צוות התרשמות

סביב הבריכה הלא מקורה יש זולות, מזרונים, צל ודשא. לפעוטות יש בריכה מקורה

הגענו ל”פרימה מיוזיק” אילת ללא ציפיות מוגזמות, והופתענו לטובה.

בעיר שבה יש יותר בתי מלון חמישה כוכבים מאשר בכל עיר אחרת בישראל, היה ברור כי מלון ארבעה כוכבים, גם אם הקונספט שלו “מוסיקלי”, יכול להתברר כאכזבה מוחלטת. אבל פרימה מיוזיק, אולי למרות הקונספט, הפתיע לטובה.

פרימה מיוזיק ממוקם על הכביש דרומה, ליד קלאב מד, בחצי הדרך אל מסוף הגבול. הנהלת המלון מתחשבת באורחים ומציעה להם חינם את השימוש בקווי אגד, אחת לשעה, אל מרכז העיר ובחזרה. מחווה יפה.

המלון סימפטי ומשדר חום. העיצוב מפתיע בגווניו החמים, חדר האוכל קטן יחסית וכמעט משפחתי, האוכל טעים ומגוון מספיק והצפיפות בו קטנה. שתי המעליות קצת חורקות, וגם עובדות קשה מדי, אבל הן מוארות באדום ובירקרק, וכמו מנסות להרגיע את האורח החושש: היכנס. זה בטוח.

הלובי נקי, המסדרונות נקיים ומעוצבים, החדרים נקיים, מדיפים ריח טוב ומזמינים. הצצה החוצה, דרך החלון, אל הבריכה, מגלה נוף מדברי, פיסת כחול מים סוף ומעט התרחשות קולנית ליד הבריכה, מה שמבטיח הנאה פוטנציאלית גם שם. ואכן, ללא צוות בידור, ללא רמקולים רועמים וללא “אגדו-דו-דו” הבילוי על קו המים התכלכלים מתגלה במהנה. הוסיפו לכך את המדשאות הרכות, את הזולות המוצלות, המזרונים המפוזרים ברוחב לב, הכיסאות והשמשיות שיש מהן בשפע והאורחים – שאינם מציפים ברבבותיהם, ותקבלו נוסחה בטוחה לבילוי שליו, מרענן ולא מתיימר.

prima-1

מאידך, כשנכנסנו אל “חדר הנוסטלגיה”, הנמצא בלובי, נחלנו אכזבה עמוקה. “זהו החדר שבו” כך מבטיח המלון לאורחיו, “תוכלו להתאחד עם תקליטים ישנים ואהובים, לנגן אותם להנאתכם וללגום כוס יין צוננת”.

אמנם החדר ממוזג ומעוצב, אבל מכשיר הפטפון שנמצא בו הוא מאיכות ירודה וזרועו שבורה. במקום יש כעשרים תקליטים בלבד, שחצי מהם נמצאים מחוץ למעטפותיהם, מגובבים זה על זה. כשנכנסנו לחדר נאלצנו “לגרש” משם נחיל ילדים שהפך את הפטפון לצעצוע קבוצתי, שאת צפונותיו הם ניסו ללמוד בדרכיהם הגמלוניות.

בכל חדר יש מכשיר סטריאו, והאורח מוזמן להשאיר דיסקים בקבלה, חינם. נשמע נחמד, עד לשלב שבו אתה מקבל את קופסת הדיסקים להשאלה, ומגלה בה דיסקים בודדים, ובהם נוכחות בולטת לזמרת ישראלית אלמונית בשם ורד, או ורדית, שחמישה עותקים מהדיסקים שלה לפחות נמצאים בקופסא. מי שלא נמצאים שם הם מאות זמרי ג’אז, להקות רוק ותזמורות פילהרמוניות שדווקא אותן אתה מבקש למצוא במלון שחרט על דגלו את סמל המוסיקה.

לעומת זאת, מוסיקת הרקע הנשמעת בבריכה, בחדר האוכל ובמעליות היא יותר איכותית, וניכר שתכנת המחשב שמחליפה אותה בצורה רנדומלית נבחרה בקפדנות יתרה.

אל תניחו למראה החיצוני המהוה להטעות: החדרים משופצים ונקיים והמלון משדר יוקרה.

אז מה הקטע עם ה”מיוזיק”?

מנהל המלון, אהוד שפירא, התנדב להסביר לי: “בשנים האחרונות הפכנו את מלונות רשת פרימה, למלונות קונספטואליים. כך, למשל, בירושלים עומד פרימה רויאל בסימן רוחניות ותרבות. פרימה ים המלח הוא בקונספט של בריאות ופרימה אילת – בסימן המוסיקה. באילת מתבטא הקונספט בעיצוב חדש ומושקע שבמסגרתו הוחלפו הרהיטים, השטיחים, המלון נצבע מחדש והעבודות טרם הסתיימו. מערכת המים הוחלפה, ישנה מערכת סולארית וכאן במלון ממחזרים הכל, מבקבוקים ועד ניירת. בימים אלה שותלים גן חדש בהשקעה של מאות אלפי דולרים, יהיה פה ספא והמלון יהיה ירוק וידידותי לסביבה.”

דפנה איבדה את הקול

בערב ירדנו אל קומת המרתף, שם נמצא מועדון “הצריף” המיתולוגי, שהוא חלק מהמלון. אורחת הכבוד היתה דפנה ערמוני. בהופעה, שהחלה בתשע בערב, נכחו לא מעט ילדים, ובכל זאת העדיפה דפנה לשיר בליוי פלייבק רק למבוגרים.

הופעתה היתה מביכה משהו, מכיוון שהזמרת איבדה את קולה אי שם בדרך לאילת, ונשמעה גרוע מאד. למרות זאת הקהל היה מפרגן, מחא כפיים וקיבל אותה בחום ובאהבה. מי שקצת נדנד והטריח היה דווקא קצין התרבות של המלון, שכרכר סביב הזמרת, קטע את הופעתה במחמאות קולניות ולפעמים חצץ בגופו בין הקהל ובינה, כשהוא מצלם אותה במצלמתו הקטנה שוב ושוב, באמצע ההופעה.

בסוף התרצתה דפנה ונתנה קטע קצר משיר הילדים הידוע “אני רוחץ ידיים”, וקצרה תשואות נלהבות, הפעם מהילדים שכבר כמעט ונואשו.

אבל חייבים להודות שנהנינו. נהנינו מהשקט שבבריכה, נהנינו מהאווירה החופשית, מהמגע עם תיירים המגיעים מרחבי העולם ומשרים על המלון אווירה בינלאומית. נהנינו מהאוכל הטוב, מהניקיון, מההתנהגות המנומסת של הצוות ומהניהול המוקפד.

בהחלט נשמח להגיע למקום שנית.

ומה מפרסמת הנהלת המלון על בית המלון:

פרימה מיוזיק משקיף אל חוף אלמוג, החוף היפה ביותר באילת ומחלונות חדריו המרווחים נשקף נוף מרהיב של הים האדום. המלון עוצב על פי קונספט מוסיקלי ובכל קומה מתנגנת מוסיקה בסגנון שונה – קומת רוק, קומת ג’אז, קומת מוסיקה קלאסית ועוד, על מנת לאפשר לכל אורח להנות מהמוסיקה האהובה עליו. במלון מתקיימות הופעות של אמנים ותקליטנים. ברחבת בריכת המלון פזורים מזרנים, כריות שיזוף וקבנות מרגוע מול הים, הבריכה מוקפת עצי תמר ומדשאות מוריקות. ארוחת הבוקר מוגשת עד השעה 12:00 על מנת להוסיף לאווירת חופש אמיתית. פרימה מיוזיק ממוקם בחוף הדרומי של אילת ובסמוך למצפה התת ימי, ריף הדולפינים וחוף הוילג’ התוסס. הנוף המרהיב והצלילים הנעימים ברקע מבטיחים חופשה מושלמת. הפעם לא מתפשרים – מגיע לכם פרימה.

 

צרו קשר: פרימה מיוזיק אילת

אולי תאהב\י גם:

חופשה משפחתית בירושלים: מוזיאונים, אטרקציות, מסעדות ומלונות

איטו אבירם

מלון רמון במצפה רמון – סוויטות, בריכה מחוממת ומכתש רמון מעבר לגדר…

איטו אבירם

חופשה ב”הולידיי-אין” אשקלון – חופשה בכיף, אם מתעלמים מהשכנים

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן