Image default
איפה לישון במרכז לינה מישור החוף

מלון בוטיק מולכו – מלון אינטימי בנווה צדק. מומלץ.

 

בקטע הזה, עם מלון מולכו, זאת ידענו כבר מההתחלה, משחק לנו המזל. זה התחיל כשגילינו את הדרוג המדהים שהמלון מקבל באתרי הזמנת המלונות הבינלאומיים. בכולם מעל 9. אחר כך הצלחנו לתפוס, במקרה, את מקום החנייה היחיד של המלון, שהיה פנוי, בצמוד לקיר המלון בסמטה הקטנה שבה הוא מסתתר וזה נמשך כשחלפנו דרך שביל הכניסה, שבצידו קיר דקורטיבי, שעליו צמחייה נוטפת מים. אז כבר הבנו שנפלנו על מקום מוצלח ביותר וכבר ידענו, אל נכון, שהיממה הקרובה תהיה יממה של כיף.

המלון נמצא בסמטה קטנה ללא מוצא, הנושאת את אותו השם. הסמטה מתחברת אל עורק החיים המרכזי של השכונה – רחוב שבזי, לא הרחק מהצומת עם רחוב פינס. וזה אומר שכל בתי הקפה, המסעדות, החנויות ובוטיקי האופנה והתכשיטים נמצאים במרחק צעדים ספורים. גם סוזן דלל ואפילו חוף הים (צ’ארלס קלור, הדולפינריום) אינו מצריך צעדה ארוכה מדי.

IMG_5613
בדירת האירוח מופרדת פינת השינה בחכמה מהסלון הפתוח והמטבח

המלון הוא משהו בין מלון דירות למלון בוטיק. בסך הכל 4 דירות, שחלקן מרווחות, אחרות ממוצעות ויש גם חדרון. הדירות שונות בגודלן, אך לכולן תקרות גבוהות במיוחד, וברובן יש מטבח מצויד.

הכי מרווחת, מפנקת ויקרה היא הסוויטה על הגג. שם מקבלים גם ג’אקוזי וגם אין-סוף נוף אורבני של השכונה הראשונה שנבנתה בתל אביב.

אנחנו זכינו בדירת חדר בקומה השנייה, עם מרפסת צרה שנפתחה מזרחה, אל רחוב מולכו, ובה שולחן עגול ושני כסאות עץ. הדירה עצמה, שהייתה מעוצבת ומושקעת, הציעה חלונות גדולים שפנו צפונה, אל הבתים הסמוכים.

המבנה המשומר, מראשית המאה הקודמת, עבר שיפוץ רציני, שכלל חיזוק במסגרות ברזל של שתי הקומות והגג. התחושה שקיבלנו בתוך הדירה הייתה של חלל רחב המנוצל בצורה חכמה. המיטה הזוגית היתה מתוחמת מהסלון הפתוח בקיר חוצץ בגובה אדם, מכשירי הבידור כללו מסך טלוויזיה שטוח, רמקולים ודי.וי.די, שלא בדיוק הצלחנו להפעיל, אבל המוסיקה מערוצי המוסיקה בטלוויזיה בהחלט הספיקו.

קיץ 2016 אסנת צילמה נווה צדק (37)

המטבח בנוי ומצויד היטב למי שרוצה להישאר יותר מיממה, ומציע תנור, מדיח, כלים וסכו”ם, אפילו תנור אפיה. בקיצור, אנשי העסקים ממגדל המשרדים המפואר ברוטשילד 1 כבר גילו את הפנינה הזאת, והם מרבים להזמין כאן דירות, ואף לקיים ישיבות עסקים בפינת הסלון, על הגג או על המרפסת.
חדר האמבטיה ופינת ארונות הקיר. ניצול נכון של חלל הדירה.

חדר האמבטיה ופינת ארונות הקיר. ניצול נכון של חלל הדירה.חדר האמבטיה והשירותים בנוי גם הוא בחכמה. הוא צר, אך נראה מרווח, בזכות המראות המצפות את שני ארוני הקיר, המספקים שפע מקום אחסון אפילו למשפחה. מקלחת גשם תלויה מהתקרה הגבוהה, ומופרדת מכיור הרחצה והאסלה בקיר שקוף. גילינו שם מייבש שיער ומוצרי טיפוח וגם כספת.

פינת הישיבה בסלון כללה ספת עור מהוה ונוחה במפתיע, ומולה היה גם שולחן עץ ארוך וצר, ולצידו ספסל עץ תואם. על המדף ספרים וחוברות במגוון שפות ושוב, אותה תחושה שבעצם קיבלנו דירה קטנה ומושקעת, ולא חדר במלון.

מיזוג האוויר פועל היטב. אפילו טוב מדי. בלילה קפאנו, וכשניסינו לשנות את הטמפרטורה בעזרת השלט נכשלנו, ויתרנו והצטנפנו מתחת לשמיכת הפוך הזוגית, שהציעה מסתור הולם מהקור. בבוקר הזמנו את מורן, האחראית הכל-יכולה, והיא הסבירה שצריך לכוון בדיוק אל נקודת השלט המקובעת מעל המיטה הזוגית והופ… ראו איזה פלא, המזגן הגיב בהתלהבות לפקודתנו. מסקנה – לעולם אל תהססו לפנות אל האחראי, לעולם אל תוותרו על מה שבעצם מגיע לכם.

IMG_5626
אין במלון חדר אוכל, ואת חסרונו ממלא בהצלחה קפה “לולו” הממוקם ממול, על רחוב שבזי, לשם נשלחים האורחים כדי לאכול ארוחת בוקר. גילינו שם בדיוק את אותם הטיפוסים התל אביבים, הזוגות והדמויות שציפינו למצוא, והיה נחמד להיטמע ביניהם. ארוחת הבוקר הזוגית שהיתה כלולה במחיר נאכלה על המדרכה הנטויה של שבזי, והיתה טעימה, ישראלית ודי סטנדרטית. זוגתי שדרגה לביצים עלומות, על מצע טוסטים בתוספת קטנה, והתוצאה טעמה לחיכה.

נסיים במילה טובה על גולן, הבעלים, שהוא בחור צעיר הוגן ומבין עניין. גולן מייצג משפחה העוסקת בהשכרת דירות וחדרי מלון בתל אביב, גם במסגרת אתר “אייר בי&בי”, ואם בני המשפחה האחרים מתנהגים אל לקוחותיהם כמו גולן, דיינו.

דוגמאות למחירים שמצאנו ברשת:

לילה אחד באמצע השבוע לזוג – החל מ- 766 ₪.

2 לילות בסופ”ש יום ו’ עד א’ – מ- 990 ₪.

מלון בוטיק מולכו, רח’ מולכו 4 נווה צדק. 054-4549472, 03- 6024237 כתובת אי-מייל כאן.

אל כתבות התרשמות והמלצות על מופעי מחול בסוזן דלל.

אל כתבות התרשמות על מסעדות בנווה צדק שנהנינו לאכול בהן.

את ארוחת הבוקר תקבלו בקפה לולו הסמוך, ברחוב שבזי.
את ארוחת הבוקר תקבלו בקפה לולו הסמוך, ברחוב שבזי.

 

<p class=”select”>

</p>

 

אולי תאהב\י גם:

מלון רמת רחל בירושלים – גבוה, כפרי ובמרחק נסיעה קצר מהאטרקציות. * ועכשיו: מבצעי קיץ למשפחה

איטו אבירם

מלון ליר סנס בגדרה :”אהבה בלב המושבה”

איטו אבירם

מלון ענבל מציע: יום כיף בירושלים

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן