Image default
Videos לילדים

סיפור של צבע – מצויר לכל המשפחה החל מסוכות

 

ככל ערב, בזמן שבן הולך לישון, צבעי הפסטל שלו קמים לחיים וקופצים לתוך קופסת הצבעים הקסומה שלהם ודרכה הם עוברים לביתם בעיר הצבעים. עולם של גוונים מהממים, פנטזיה מרהיבה וניחוחות  של ילדות מתגלים פתאום. עולם שניזון מקשת ומפל קסומים אשר נותנים לעיר ולתושביה את הצבע שלהם.

כשצהובה, הגיבורה הביישנית שלנו, נותרת בטעות מאחור בחדר של בן, היא מעירה שני ציורים לא גמורים: המלך שרבוט, מפלצת גדולה, חזקה ואילמת – ונט, עוזרו ההיפראקטיבי שאינו מפסיק לדבר לרגע.

בעודם מחפשים את הצבעים שאיתם יוכלו לצבוע את עצמם, הם עוקבים אחרי צהובה לעיר הצבעים, שם השניים יוצרים פניקה ודאגה. שרבוט ונט מנסים לחסום את מפל הצבעים ולקחת את הצבע רק לעצמם. אם יצליחו עיר הצבעים תעלם ואיתה ייעלמו הצבעים החביבים שלנו.

צהובה וחבורת הצבעים שאיתה, כחול המגניב, ירוק הקפדן, אדומה הסרקסטית, שחור הפסימי ולבן הדאגן מנסים להציל את המצב. יחד הם עוברים הרפתקאות נפלאות ופוגשים יצורים מרתקים לאורך הדרך וצהובה מגלה שיש לה יותר אומץ וכוח משחשבה והיא לומדת להאמין בעצמה ולסמוך על חבריה.

מלא בשיעורי חיים יקרי ערך, הסיפור הקסום הזה יבדר ויעורר השראה תוך שימוש בעולם של אנימציה מהממת וייחודית שלא נצפתה כמותה עד היום.

 

אולי תאהב\י גם:

תיאטרון הידית מציע תיאטרון ילדים “קצת אחר” בחופש

איטו אבירם

קיץ של “יום הולדת” לילדים במוזיאון ישראל

איטו אבירם

סרטי ילדים ונוער לכל המשפחה בפסטיבל הבינלאומי בסינמטק בתל אביב

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן