Image default
מה חדש

מקהלת מורן חוגגת 30 שנה בעונה חמה של מופעים

 מקהלת מורן עם המייסדת נעמי פארן

לפני 30 שנה יסדה נעמי פראן, בת מושב בית יצחק, את מקהלת הילדים מורן. מאז נהפכה המקהלה הזו, שבה גדלו דורות של ילדים ובני נוער, לשם נרדף לשירת מקהלה איכותית. עכשיו יש גם לכם הזדמנות ליהנות מהרכבי המקהלה השונים ומהמנעד הרחב של המוסיקה שהיא מציעה, מקלאסית ועד ג’אז.

ואלה המופעים הקרובים:

19.5 מופע בכורה להרכב המרענן והייחודי סולני מורן- 8 קולות בפסטיבל פליציה בלומנטל -8 סולנים יוצאי דון מהטובים בארץ! המנצח, סטפן קונולי הגיע ארצה במיוחד על מנת לעבוד איתם (שר וניצח ב “קינג’ס סינגרס”- ההרכב הייחודי הבינ”ל)

2.6 כשקלאסי וג’אז נפגשים – שילוב יוצא דופן לשבועות :  סולני מורן וטריו ירון גוטפריד בפסטיבל אבו גוש. חשיפה להרכב יוצא הדופן סולני מורן- 8 קולות , ישירו א’קפלה עוצמתית עם טריו ירון גוטפריד בפסטיבל אבו גוש. כנסיית יערים .

3.6 עמק שר – 8 מקהלות העמק יעלו ישירו בבית יצחק ולקינוח שלמה גרוניך במופע משלו עם מקהלת מורן לציון 30 שנות זמר ועשייה חברתית. בשעה 18:00 בבריכת בית יצחק.

18:00-20:00- מקהלות עמק חפר במבחר משיריהן 21:00- שלמה גרוניך מארח את מקהלת מורן. מחיר בהזמנה מוקדמת: 60 ש”ח מבוגר, 25ש”ח לילד (עד גיל 15) ביום המופע 75 ש”ח
20.7 גונבי הנשיקות, יצירה לכל המשפחה בבית העם בכפר בלום שבגליל העליון, בשעה 17:00.
“גונבי הנשיקות” היא יצירה חדשה העוסקת ביחסי הורים וילדים ומאפשרת הצצה לתוך נפשם של ילד ומבוגר כאחד: הכול קורה במרוצת יממה אחת בחייהם, מהבוקר על פני הלילה, ועד הבוקר שלמחרת. אנחנו, קבוצת יוצרים, חברנו יחד כדי לגנוב נשיקות, מתוך שאיפה להוסיף אוצר קטן משלנו למדף יצירות הילדים האיכותיות ההולך ומידלדל בשנים האחרונות. היצירה שלנו מכילה שירים ומוסיקה בביצוע בימתי. הסופרת נאוה סמל, שכתבה את השירים, ביקשה להחזיר למרכז את יופייה של המילה העברית ואת סגולתה המופלאה לרקום מחשבות ורגשות. המוסיקה של משה זורמן, מבכירי המלחינים בישראל, שופעת חן ואור, מגוונת ומפתיעה, פועלת כבת-בריתו של הטקסט ומרוממת אותו למקומות חדשים. “בתוכי יש תמיד ילד”, אומר הבמאי עודד קוטלר, אף הוא עתיר זכויות בשטחי הבמה והתרבות הישראלית. דמיונו פורץ הגבולות יברא חזון ויזואלי ליצירה שלנו.

על הביצוע אמונה מקהלת הילדים מורן בניצוחה של נעמי פארן, הרוח החיה של המקהלה מזה שנים רבות. מקהלת “מורן” מייצגת את ישראל על הבמות החשובות בישראל ובעולם ואנו מקווים ש”גונבי הנשיקות” יתווסף לרפרטואר העשיר שלה. לביצוע נצרף עוד זוג זמרים – מיי פיינגולד ואורי בנאי, שיגלמו את דמויות האימא והאבא, ולצדם שני סולנים מהמקהלה בתפקידי הילד והילדה; כולם מנהלים שיח סקרני, תוסס ומשעשע ובו שאלות על העולם, על אלוהים, על הזמן, על אהבה, קירבה ופחדים.

להזמנת כרטיסים: http://www.hefer.org.il לפרטים נוספים: http://www.hefer.org.il

אולי תאהב\י גם:

תיאטרון אלמינא יפו מציע בחינם: ״אלמיני – שבת של פסטיבל קטן לילדים גדולים״

איטו אבירם

חדש בירושלים: “סיפורו של המלך דויד” במופע האור-קולי במגדל דויד

איטו אבירם

חופשה משפחתית בערד: אטרקציות חדשות לכל המשפחה.

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן