Image default
בימה ומחול

כַּדּוּרְיָחַד – מופע מחול וספורט שמצליח לרתק ילדים בגילאים שונים

צילום: כפיר בולוטין
צילום: כפיר בולוטין
להקת תיאטרון מחול ירושלים בניהולו האמנותי של ליאור לב, מעלים את מופע הילדים החדש “כַּדּוּרְיָחַד” . המופע כולו מוצג כמשחק כדור סל צבעוני, דרמטי, מצחיק וקצבי באמצעותו נכנסים הילדים אל עולם דמיוני. דרך מוסיקה קצבית, צבעוניות ותיאטרון קליל, ממחישים לילדים את עולם הערכים של עבודת צוות, אחווה, ידידות, פרגון ואהדה, וכוח מחודש המביא לניצחון האמיתי.
צפיתי במופע עם שלושת ילדי, בת תשע וחצי, שבע וחמש וכולם נהנו ונותרו מרותקים לאורך כל המופע. המופע ייחודי ומשלב סיפור מסגרת, מופע מחול, משחק כדורסל ומקצב אנרגטי הגורם לתחושה של הנאה וכייף, לא אחת, השחקנים משתפים את הילדים בתהליך מה שמוסיף לעניין ולריגוש מהמופע.
המופע מוצג בהשראת הספר רב המכר ‘שבעת ההרגלים של ילדים מאושרים’ מאת שון קובי. הסיפור עוסק במשמעותה של עבודה שיתופית והכוח הגלום בה, תוך כדי הכרה ביכולות אישיות של כל אחד מאיתנו. במופע מוצגות דמויות ילדים מיוחדות וססגוניות ודרכם מגלים הצופים הצעירים הזדהות עם עולמה ואופייה של כל דמות ודמות וחשיבותה בחברה. הסיפור כולו יסופר מנקודת מבטו של המורה לספורט אשר נזכר בימי ילדותו בשכונה, ובעיקר ברגע אחד גורלי בחייו…
סיפור המסגרת ערכי ורלבנטי במיוחד. הוא מדגיש ערכים של שיתוף פעולה ועבודת צוות, בשילוב של  “חלשים” שמנצחים חזקים שתמיד עובד . המופע מצליח להנגיש את המחול באופן קליל וכייפי, “דרך שונה לבטא רעין “כפי שהגדירה זאת בתי הגדולה. המופע נמשך כ 50 דקות, הוא אינטימי ולבבי, לפרקים משעשע ולעתים מותח. לסיכום אני ממליצה בחום.

לצפייה בסרטון מתוך המופע לחץ כאן: סרטון “כדוריחד”

כַּדּוּרְיָחַד

מנהל אמנותי: ליאור לב

 

 

אולי תאהב\י גם:

“פוגה ארגמן” בסוזן דלל – כשרקדנים רוקמים ופורמים קשרים של תשוקה.

איטו אבירם

מיני ופרובוקטיבי: “חלום ליל קיץ בחלל” שיקספיר למבוגרים בלבד

איטו אבירם

“חחח.דוט.קום” יצירת המחול של רונית זיו: מרתקת וסוחפת

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן