Image default
ספרים עיון

הספר “כוחו של הלב” – מדריך למתלבט כיצד לחיות

כוחו של הלב

רגע, האם אתם חיים את החיים שנועדתם לחיות? אם תהיה זו מעסיקה אתכם – הקריאה ב”כוחו של הלב” אמורה לעזור לכם לגבש תשובה, ולהחליט על כיוון חדש בחיים. כיוון שלא המוח יתווה, אלא דווקא הלב.

זוהי המהות של הספר המהודר, מדריך רוחני שעיקרו ציטוטים, המעוצב והצבעוני, עם כותרת התלת-מימד שעל העטיפה ושפע הצילומים שבהם מופיעים גדולי המורים הרוחניים של ימינו, כפי שהסופר, בפטיסט דה פאפא ממיין אותם.

לא רק צילומים יש בספר, אלא גם אמרות שפר, מעין תובנות חיים העוסקת בכוחו של הלב, שעיקרן – איך להתחבר אל הפוטנציאל המלא שלכם ולחיות את החיים שאתם ראוים לחיות. ומיהם המורים הרוחניים המופיעים בספר:

מאיה אנג’לו, דיפאק צ’ופרה, פאולו קואלו, אקהרט טולה, איזבל איינדה, מרסי שימוף, מריאן ויליאמסון, גארי זוקאב, ניל דונאלד וולש, מייקל בקוויט, רודיגר שאך, לינדה פרנסיס, ג’ו דיספנזה, ג’ון גריי, ג’יין גודול, הווארד מרטין, רולין מקרטי, דין שרוק . בהיותו עורך דין צעיר היה המחבר דה פאפ משותק מחרדה עד שחווה התנסות יוצאת מגדר הרגיל שהניעה אותו לצאת ולחקור את כוחו הלא ייאמן של הלב וכיצד יש ביכולתו להוביל אותנו אל החיים שאותם נועדנו לחיות. במסע חיפוש שלקח אותו מסביב לעולם ראיין דה פאפ 18 אישים ומומחים מפורסמים. מובילי ההגות הללו חשפו בפניו את סיפוריהם האישיים לצד תובנות מעמיקות ויצרו עם דה פאפ מדריך מעורר השראה להשגת גישה אל האהבה ואל החוכמה הבלתי נדלות של הלב – וליצירת הכוח האותנטי שלכם. מחבר הספר יוצא מנקודת ההנחה שהלב אינו איבר פיזי ותו לא. יש בו אינטליגנציה העולה לאין שיעור על זו של השכל. הספר אמור לעזור לכם להבין כיצד להשתמש בחוכמת הלב כדי לשנות את השקפותיכם על כסף והצלחה, על בריאות ואושר, על מערכות יחסים וקהילה. תרגילי קשב ומדריך התבוננות ידריכו אתכם כיצד להפעיל את הכוחות המיוחדים של הלב: אינטואיציה, כוונה, הכרת תודה, סליחה ונתינה.

אני חייב לציין, כי ברפרוף די מתמשך, בין עשרות הציטוטים ותובנות החיים המרפדות את הספר, גיליתי בעיקר עוד ועוד משפטים כמו: “אם אני יוצר מהלב כמעט כל דבר מצליח, אם מהראש, כמעט שום דבר”, (מארק שגאל), או: “תמיד הוא הזמן הנכון לעשות את הדבר הנכון” (מרטין לותר קינג).

אולי ניתן לתמצת את הספר ולומר: עדיף ללכת בעקבות הלב, ולא לשמוע בקול המוח. מה שיקרה לכם אחר כך, יהיה, בכל אופן, הבעיה שלכם.

הספר: כוחו של הלב, גילוי התכלית האמיתית של החיים

שם הסופר: בפטיסט דה פאפ

הוצאה לאור: הוצאת כנרת, בשנת 2016,

מכיל 232 עמודים, תירגום: אמנון כץ ושהם סמיט.

 

אולי תאהב\י גם:

ספר: המסע המוזר של מר דאלדרי – מוזר מאד…

איטו אבירם

לקחת למטוס או לחופשה: ספר הכיס “תודה” בהוצאת זיקית

איטו אבירם

הספר “אף אחד לא חוזר לבגדד” – כדי ליהנות כדאי להצטייד בזיכרון טוב.

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן