Image default
מה חדש

המחזמר “ברנשים וחתיכות” מגיע מלונדון לתל אביב

PEOPLE PLACES AND THINGS

“המחזמר המושלם בכל הזמנים” כך הכתיר- Sunday Times את ההפקה החדשה של Guys And  Dolls  (“ברנשים וחתיכות”). זאת, בזכות בימוי תוסס כוריאוגרפיה סוחפת, עשרות משתתפים תזמורת של 14 נגנים, תפאורה עשירה, תלבושות צבעוניות, אך לא רק…

מעל לכל ניצבות הדמויות הנהדרות של דמון רניון, מהמרים, פושעים קטנים, נערות מועדוני לילה סרסורים ופרוצות ואנשי המיסיון, והמוסיקה עם השירים הנפלאים של פרנק לוסר, מצעד אין סופי של להיטים מוכרים ואהובים. המופע בכוריאוגרפיה של כוכב הבלט הקובני קרלוס אקוסטה ואנדרו רייט ובבימוי של הניו יורקי גורדון גרינברג.

במרכז המחזמר – דמותו של נתן דטרויט שצריך כסף למשחקי הקובייה הלא חוקיים שהוא מארגן והוא צריך אותו דחוף. שלא לדבר על אירוסיו בני ה- 14 שנים לזמרת מועדוני הלילה מיס אדלייד שסבלנותה פוקעת. מנגד מופיע סקיי מסטרסון, בחור שמעולם לא אומר לא לכל משחק או התערבות  ושרה- נערת המיסיון, חתיכה עם לב מקרח. סקיי מתערב שהוא יגרום לשרה להתאהב בו  וייקח אותה לארוחת ערב בהאבנה קובה ובתמורה יביא 12 חוטאים לפגישה של המיסיון. זהו הימור שנתן דטרויט לא יכול לוותר עליו.

הסיפור הניו יורקי הזה על מהמרים, גנגסטרים ונערות מועדוני לילה שזור בכמה מן הלהיטים הגדולים שידע עולם המחזמרLuck Be a Lady, Sit Down You’re Rockin the Boat,  I’ve Never Been in Love Before  ועוד רבים וטובים.

ההפקה החלה את דרכה בפסטיבל צ’יצ’יסטר היוקרתי, עברה לתיאטרון הסאבוי בווסט אנד, זכתה לשבחי הביקורת, הכרטיסים נחטפו, ההפקה זכתה לחמש מועמדויות חשובות לפרס האוליבייה, ולאחר מספר חודשים, ממשיכה את דרכה המוצלחת בתיאטרון הפניקס בלונדון. במקביל הפקה מקבילה עם צוות נוסף יצאה לסיור ברחבי בריטניה ואירלנד ותגיע בסופו של לבית האופרה בתל אביב.

Guys And Dolls  מחזמר כמו שרק בווסט אנד וברודווי יודעים להפיק. שעתיים וחצי של  הנאה צרופה ומוסיקה נהדרת. ההצגה באנגלית עם כתוביות תרגום לעברית.

ברנשים וחתיכות

הישר מן הווסט אנד בלונדון. 40  משתתפים, כולל תזמורת חיה של 14 נגנים. תפאורת ענק ועשרות תלבושות. הפקה באנגלית עם כתוביות לעברית. מ15 הצגות בלבד החל מתאריך 13 בספטמבר בבית האופרה המשכן לאמנויות הבמה.

מחירים 190-438 ₪

הפקה בישראל צמח עופר בע”מ בשיתוף האופרה הישראלית.

אולי תאהב\י גם:

להקת מחול בת-שבע מציגה: “וירוס של אוהד נהרין”

איטו אבירם

הסרטים הגדולים של פסטיבל סאנדנס – עכשיו בסינמטק תל אביב

איטו אבירם

תזמורת קליבלנד מגיעה לראשונה לישראל ותיתן שלושה קונצרטים: בחיפה, בתל אביב ובירושלים

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן