Image default
מה חדש

אירוח כפרי בגליל המערבי במתחם הצימרים ‘מעוף הציפור’: “שלמו כראות עיניכם”!

יהודה ורותי בחצר הצימרים שבביתם בנתיב השיירה

ברגע שיהודה ורותי יעקבי החליטו לאפשר לאורחים להגיע אל שלושת הצימרים שלהם במתחם ‘מעוף הציפור’ שבגליל המערבי, להתארח ולבחור בעצמם את גובה התשלום עבור השהות, ההזמנות ההזמנות החלו לזרום. המבצע יוצא הדופן זמין בימים א’-ד’ בחודש פברואר.

רותי יעקבי, בעלת מתחם הצימרים ‘מעוף הציפור’, אמרה: “חיפשנו דרך לקדם את הצימר בעונת החורף הבעייתית מבחינת התיירות, בצורה יצירתית ובלתי שגרתית. עבורנו, צעד כזה משתלב היטב עם המועדים,  השנה אני בת 60, המדינה בת 70 והצימרים בני 12 שנים!”. יעקבי הוסיפה “הרעיון החל כמחשבה עסקית, אולם נכון לעכשיו זו אהבה. יצאנו לדרך ואני ממש מאושרת, זהו צעד נכון מאוד עבורנו. אני מקווה שהמהלך ייטיב עם שני הצדדים, גם לאורחי הצימרים וגם עבורנו”.

יעקבי ציינה גם, כי לאנשים חשוב לדעת מה המחיר האמיתי שאנו גובים עבור הלינה בצימר ואנו לא מסתירים אותו. נכנסנו לפרויקט ואנו מוכנים לספוג, רוצים שאנשים ישלמו בהתאם למידת ההנאה.

מתחם הצימרים “מעוף הציפור” במושב נתיב השיירה בגליל המערבי, כולל שלוש בקתות המתאימות לזוגות ולמשפחות. הבקתות גדולות ומרווחות ומרוחקות זו מזו, כך שנשמרת הפרטיות בין בקתה לבקתה. על בימת עץ נמצא הג’קוזי מול חלונות גדולים המשקיפים לנוף של שדות הקיבוצים. שמות הבקתות מתחברים לטבע ולהרמוניה שנוצרה בחצר: חוחית כסמל לאוויר, שקנאי כסמל למים ודוכיפת כסמל לאדמה. בנוסף לבקתות, ישנו גם מתחם מרכזי סגור ומקורה עם מטבח מרכזי, אשר סביבו ניתן למצוא כל מה שנדרש לחופשה מושלמת.

לפרטים והזמנות – http://www.maof-hazipor.co.il ובטלפון 077-9964415.

 

אולי תאהב\י גם:

חופשה בבאר שבע: לינה, אוכל, בידור ואטרקציות, ועכשיו מבצע סופ”ש בחודש מרץ

איטו אבירם

‘מעלית הזמן בירושלים’  – קולנוע שהוא מתקן פעלולים בנוסח “דיסני”

איטו אבירם

הופעה חגיגית לצ’לנית ראלי מרגלית והרכב האלבום “סוסים”

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן