Image default
אטרקציות ופעילויות צפון מה חדש

אטרקציה בעכו: משתה לילי וקרבות אבירים

אוכלים בידיים וצופים בקרבות אבירים ברוח ימי הביניים
אוכלים בידיים וצופים בקרבות אבירים ברוח ימי הביניים

מחפשים אטרקציה לכל המשפחה? בחדר האוכל הצלבני אשר במצודה ההוספיטלארית, מתקיימת סעודת משתה כיד-המלך, עם טעמים מסורתיים ברוח ימי הביניים. ארוחה עם הידיים (ללא סכו”ם) עם גביעי יין ובירה. הארוחה מוגשת על ידי מלצרים מזמרים לבושים בבגדים ססגוניים ברוח התקופה.

המשתה הקרוב יתקיים ביום חמישי, ה- 23 ביוני 2016 בשעה 19.00 האירוע כולל: ארוחת ערב, מופע מיוחד, קרבות סוסים ועוד.  מחיר כניסה 130.00 – מחיר הנחה מיוחד.  משך הארוע כ- 3 שעות

המלך ריצ’ארד לב ארי ורעייתו ברנגריה, יקבלו את פני הבאים לנשף ההכתרה כי, כידוע , בשנת 1191 לספירה, לאחר מצור של כשלושה חודשים, ריצ’ארד לב ארי כבש את העיר עכו חזרה מידי המוסלמים.

המצודה ההוספיטלארית, בה מתקיים הארוע היא מערכת של מבנים צלבניים הכוללים ארבעה אגפים הבנויים סביב חצר פתוחה. המערכת כוללת אולם גדול ששימש כחדר אוכל והתכנסות של האבירים וכבית החולים של המסדר ההוספיטלארי. ההוספיטלארים היו מסדר צבאי שנשא על דגלו טיפול בחולים בארץ הקודש ושמירה על בטחונם האישי של הצליינים שהגיעו לבקר בארץ .

בסוף הארוחה, בהיפודרום, יתקיימו קרבות של אבירים על הקרקע ועל סוסים. הלוקחים חלק בקרבות ,עברו אימון מיוחד אצל מיטב מאמני קרבות הסוסים באירופה. הקהל יהיה שותף לחוויה וייקח בה חלק, ניתן יהיה לעודד אבירים באמצעים שונים להצלחת הקרב .

תוכנית הערב קבועה . ניתן להזמין אירועים פרטיים בערבים פנויים.

כרטיסים בקופת האתר ברוחב וייצמן 1 עכו, ובטלפון 04-9956708

 

אולי תאהב\י גם:

Body of Peace   – שתי נשים במופע מחול מזמינות אתכם לבקר בנפשן

איטו אבירם

טעימות של פרינג’ בתיאטרון האינקובטור

איטו אבירם

מופע ג’אז פיוז’ן באמפי וואהל בירקון: יוזב למביני עניין!

איטו אבירם

הגב לפוסט

דילוג לתוכן